فرمانده سپاه زرند خبر داد؛

اجرای بیش از 250 برنامه در هفته دفاع مقدس شهرستان زرند

سرهنگ «امیری» از برگزاری بیش از 250 برنامه در هفته دفاع مقدس شهرستان زرند خبر داد.
کد خبر: ۵۴۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ - 11September 2022

اجرای بیش از 250 برنامه در هفته دفاع مقدس شهرستان زرند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار«حسین امیری» فرمانده سپاه زرند امروز در جمع خبرنگاران و اعضای شورای  ناحیه شهرستان زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و دفاع مقدس اظهار داشت: بیش از 250 برنامه در هفته دفاع مقدس توسط رده های بسیج شهرستان زرند از توابع استان کرمان برگزار می‌شود. هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی است که باید قدر بدانیم و همه دست به دست هم دهیم و برنامه‌های متناسب با این ایام برگزار کنیم.

وی افزود: امنیت و آسایش ما مرهون خون شهدا و ایثارگرانی است که در مقابل دشمن ایستادند پس همه وظیفه داریم این حماسه آفرینی‌ها را ارج بگذاریم. در هفته دفاع مقدس در شهرستان زرند ویژه برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد که همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

سرهنگ امیری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ پولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت وخودباوری |است. تبیین اهداف و آرمان‌های نهضت عاشورا و هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان، ضامن نهادینه سازی بصیرت و استکبار ستیزی است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان زرند در ادامه تشریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هشت سال با دستان خالی در مقابل صدام مقاومت کرد و ما امروز وظیفه داریم که حماسه بزرگ دفاع مقدس را به نسل حاضر انتقال دهیم و برنامه های این هفته را پررنگ تر از سال قبل برگزار کنیم.

وی در پایان به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: یادواره 580 شهید شهرستان زرند، رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، اکران فلیم و اجرای تئاتر توسط بسیج هنرمندان، شب شعر و خاطره، برپایی نشست‌های مختلف با موضوع جهاد تبیین از برنامه‌هایی است که توسط رده‌های مختلف بسیج شهرستان زرند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار