مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده های شهدا کمترین وظیفه ما است

اسمعیلی گفت: رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده‌های شهدا از جمله ارائه خدمات درمانی، کمترین وظیفه ما است.
کد خبر: ۵۴۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 11September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «حمیده خواجویی‌راد» مدیر بیمه دی استان قزوین امروز (یکشنبه) به منظور بررسی و رفع مشکلات بیمه‌ای خانواده‌های شهدا و ایثارگران با «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در دفتر مدیرکل این اداره دیدار و گفت‌وگو کرد.

اسمعیلی در این دیدار با تشکر و قدردانی از زحمات نیروهای بیمه دی، اظهار داشت: شهدا و ایثارگران با حضور در میدان دفاع از کشور و گذشتن از جان خود، و خانواده‌های معظم آنها با صبوری و بردباری، آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، بنابراین رسیدگی به امور این قشر معظم جامعه از جمله ارائه خدمات درمانی، کمترین وظیفه ما است.

وی مباحث درمانی را یکی از مهمترین مسایل جامعه ایثارگری دانست و افزود: هیچ‌گونه کوتاهی در مباحث درمانی ایثارگران پذیرفتنی نیست چرا که این مهم مستقیما با سلامت آنان در ارتباط است.

این ‌مسئول بر ایجاد تعامل دوسویه و مستمر بیمه دی با مراکز درمانی و داروخانه‌ها تاکید کرد و گفت: باید با افزایش مراکز طرف قرارداد، عدم فسخ قراردادهای موجود و تسریع در پرداخت هزینه‌های مراکز طرف قرارداد و جامعه هدف؛ در جهت تسهیل خدمات‌دهی به ایثارگران گام برداشت.

در ادامه این دیدار خواجویی‌راد، ضمن تبریک انتصاب اسمعیلی، گفت: امیدوارم حضور شما در راس مدیریتی بنیاد استان قزوین که از قشر معزز جامعه ایثارگری هستید، منشا برکات و ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف بنیاد شهید باشد.

وی افزود: مسئولان و کارشناسان بیمه دی در این راه کنار شما هستند و جهت تسهیل خدمات‌دهی شایسته به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

در دیدار فوق که «مسعود بخارایی» معاون بهداشت و درمان و «محمدرضا شکوهی» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز حضور داشتند، مسئولان پیرامون مسایل مختلف خانواده‌های شهدا و ایثارگران در زمینه‌هایی مانند پیگیری جهت عقد قرارداد با درمانگاه‌های پاکروان و امام خمینی (ره) و همچنین عقد قرارداد با متخصص قلب، ارتوپدی و کلیه بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها