فرماندار نهاوند مطرح کرد؛

کتاب‌‌های دفاع مقدس بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت

«احمدوند» با بیان اینکه انتشار کتاب «جلال» سرآغاز یک حرکت فرهنگی برای معرفی سایر شهدا باشد، گفت: انتشار این کتاب‌ها یکی از بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده می‌باشد‌.
کد خبر: ۵۴۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ - 11September 2022

کتاب‌‌های دفاع مقدس مهم‌ترین ابزار انتقال فرهنگ ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «ضرغام احمدوند» فرماندار نهاوند امروز (یکشنبه) در آیین رونمایی از کتاب  «جلال» اظهار داشت: شهید «جلال قربانی» از جمله شهدای والامقامی است که آنچنان که باید و شاید حق وی ادا نشده است و ما وظیفه داریم برای آگاهی نسل جوان این شهدای گرانقدر را که از جوانی، خانواده و زندگی خود برای دفاع از دین و وطن ایثارگرانه گذشتند به آنان معرفی  کنیم.

وی افزود: انتشار کتاب «جلال» در وصف زندگینامه شهید «جلال قربانی» را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم انتشار این کتاب سرآغاز یک حرکت فرهنگی برای معرفی سایر شهدای گرانقدر شهرستان باشد. انتشار این کتاب‌ها یکی از بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده می‌باشد‌.

احمدوند تصریح کرد: مهمترین موضوع در هر جامعه‌ای بحث فرهنگ آن جامعه است که با فرهنگ کتابخوانی می‌توان بسیاری از مشکلات آن جامعه را حل کرد. اگر سطح فرهنگی جامعه را ارتقا دهیم اثر آن را در کاهش آسیب‌های اجتماعی در زندگی خود خواهیم دید.

وی متذکر شد: طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی به ازای اینکه کتاب و کتابخوانی از الزامات و وظایف خودمان است؛ باید آنرا از واجبات زندگی خود قرار دهیم.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه باید کتابخوانی و ارتقای فرهنگ کتابخوانی را یک دغدغه بدانیم، افزود: خسارت اصلی در جامعه امروزی کتاب نخواندن و ارتباط برقرار نکردن در بحث کتابخوانی است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بستر مناسب، پیشرفت فکری و ارتقای سطح فرهنگی از برنامه‌های زیر بنایی هر جامعه برای توسعه و ترقی محسوب میشود.

احمدوند در پایان متذکر شد: رونمایی از کتاب  «جلال» می‌تواند گام  مثبت فرهنگی در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و این شهید بزرگوار و مسیر نورانی شهدای بزرگوار باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار