معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

لزوم آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات فناورمحور/ نیروی زمینی ارتش برای کشور تولید قدرت کرده است

سردار شادمانی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش هم اکنون از تجهیزات نوین، کارآمد و فناورمحور برخوردار است، گفت: نیروی زمینی یک نیروی بازدارنده محسوب شده و برای کشور تولید قدرت کرده است.
کد خبر: ۵۴۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹ - 12September 2022

لزوم آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات فناورمحور/ نیروی زمینی ارتش برای کشور تولید قدرت کرده استسردار سرتیپ پاسدار «علی شادمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت پیشرفت در حوزه تجهیزات رزم زمینی، اظهار داشت: نیروهای زمینی در سطح نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده و رکن اصلی مقابله با تهدیدات آینده هستند.

سردار شادمانی با اشاره به نمایشگاه اخیر نیروی زمینی ارتش و نقش آن در تامین تجهیزات دفاعی مورد نیاز در بخش رزم زمینی، گفت: تهدیداتی که امروز با آن مواجه هستیم غالبا فناور محورند. نیروی زمینی ارتش هم اکنون از تجهیزات نوین، کارآمد و فناورمحور برخوردار است و در حوزه‌های مختلف کار کرده و یک تناسب و توازن مطلوبی را در حوزه تجهیزات و تسلیحات دفاعی خود ایجاد کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه نیروی زمینی در حوزه‌های مختلف، زرهی، توپخانه، پهپاد، بالگرد و سایر بخش‌ها به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است، تصریح کرد: این رویکرد مهم و ارزشمند است و از این طریق یک نیرو می‌تواند برای کشور تولید قدرت کرده و قابلیت های لازم را در راستای مقابله با تهدیدات کسب کند.

سردار شادمانی تصریح کرد: خوشبختانه نیروی زمینی امروز ضمن چابکی و چالاکی، از قابلیت‌های مانوری و عملیاتی خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید به اندازه‌ای توان خود را افزایش دهیم تا از سوی دشمن مورد تهاجم و تجاوز قرار نگیریم، افزود: امروز نیروهای مسلح ما با تهاجم ترکیبی مواجه هستند؛ از اینرو باید توان واحدهای عملیاتی خود را به‌صورت متوازن ارتقا دهند تا در نتیجه هم‌افزایی قدرت و بازدارندگی لازم ایجاد شود و خوشبختانه نیروهای مسلح ما در این جهت در حال حرکت هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها