مقام حزب‌الله:

آمریکا مسئول بحران‌ها و درد و رنج لبنانی‌ها است

معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان گفت: آمریکا با مانع‌تراشی در برابر کمک به لبنان و استخراج نفت و گاز، مسئول بحران، تاریکی و درد و رنج لبنانی‌هاست.
کد خبر: ۵۴۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ - 12September 2022

مقام حزب‌الله: آمریکا مسئول بحران‌ها و درد و رنج لبنانی‌هاستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان اظهار داشت: آمریکا مسئول بحران‌ها، تاریکی و درد و رنج لبنانی‌هاست.

دعموش طی سخنانی در شهرک انصاریه افزود: «آن کسی که مسئول بحران‌ها، تاریکی‌ها و درد و رنج لبنانی‌هاست، آمریکاست که در طول سالیان گذشته از واردات برق و هر گونه کمکی به لبنان ممانعت کرده و همچنان از اکتشاف نفت و گاز و استخراج آن ممانعت می‌کند».

معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان ادامه داد: آمریکا جنگ اقتصادی، معیشتی، سیاسی و رسانه‌ای علیه لبنان به راه انداخته تا ملت این کشور را به زانو درآورد و از سلاح مقاومت دست بکشد، اما آمریکا باید بداند ملتی که راه امام حسین (ع) را در پیش گرفته و پرچم دار مقاومت بوده تا کنون دست از مقاومت نکشیده و در آینده نیز از آن دست نخواهد کشید هر چند که حجم چالش‌ها و فشار‌ها زیاد باشد.

بنابر گزارش وبگاه «العهد»، وی همچنین تصریح کرد: برخی بوق‌های رسانه‌ای و سیاسی لبنان از طریق تحریک و اتهام‌زنی، اعتماد لبنانی‌ها به مقاومت را نشانه رفته‌اند تا آن‌ها را به زانو درآورند، اما آن‌ها دل به سراب و توهم بسته‌اند چرا که اعتماد ملت ما به مقاومت قوی‌تر و عمیق‌تر از آن است که با این چیز‌ها خدشه‌دار شود و گروهی از سیاستمداران و روزنامه‌نگاران همسو با تبلیغات تحریک‌آمیز و خصمانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان علیه مقاومت، آن را از بین ببرند، تبلیغاتی که هدف از آن تحریک علیه مقاومت است تا آن را مسئول بحران‌های لبنان جلوه دهد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار