معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس کشور را به بالاترین سطح بازدارندگی رساند

سردار اسدی با اشاره به ابعاد وسیع جنگ تحمیلی، گفت: امروز جمهوری اسلامی به واسطه تجربیات دوران دفاع مقدس و گذشت سه دهه از پایان جنگ تحمیلی به پیشرفت‌هایی قابل ملاحظه‌ای دست یافته است.
کد خبر: ۵۴۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶ - 14September 2022

دفاع مقدس کشور را به بالاترین سطح بازدارندگی رساندسردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص)، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به ابعاد گسترده دفاع مقدس و جایگاه آن در فرهنگ دفاعی نیروهای مسلح، اظهار داشت: دفاع مقدس ما ابعاد گسترده و مولفه‌های فراوانی را در بر می‌گیرد و بدون تردید می‌توان گفت که دفاع مقدس فراتر از دروس نظامی و آکادمیک دنیا است.

سردار اسدی با بیان اینکه دفاع مقدس جنگ میان دو کشور نبود، گفت: تاریخ گواه آن است که دفاع مقدس یک جنگ در ابعاد بین‌المللی بود، وقتی که می‌بینیم آلمان، فرانسه، انگلیس، سلاح‌های میکروبی و شیمیایی را در اختیار رژیم بعثی می‌گذارند و یا اینکه هواپیماهای سوپر اتاندارد و سامانه‌های پدافندی را در اختیار صدامیان قرار دادند که همه اینها بیانگر ابعاد گسترده دفاع مقدس ملت مظلوم ایران در برابر دشمن تابن دندان مسلح است.

معاون قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: رزمندگان اسلام در برابر تمامی این امکانات با غیرت و ایمان به خدا ایستادگی کردند و لحظه‌ای از آرمان‌های الهی خود عقب ننشستند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به واسطه تجربیات دوران دفاع مقدس و گذشت سه دهه از پایان جنگ تحمیلی به پیشرفت‌هایی قابل ملاحظه‌ای دست یافته است و در صورت ادامه این روند، به بالاترین سطح از بازدارندگی دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار