فرمانده بهداری رزمی نزسا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

استقرار ۵ بیمارستان سیار ۱۰۰ تخت‌خوابی در مرز‌ها

سردار اخوان گفت: نیروی زمینی سپاه برای ارائه خدمت به زوار اربعین پنج بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی را در مرز‌های شرقی و غربی کشور برپا کرده است.
کد خبر: ۵۴۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۹ - 13September 2022

برقراری پنج بیمارستان سیار ۱۰۰ تخت خوابی در مرز‌هاسردار «احمد اخوان مهدوی» فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره اقدامات صورت گرفته در جهت امداد و درمان احتمالی زائران اربعین اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد اربعین و حسب ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح در راستای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی مقرر شد، پنج بیمارستان سیار ۱۰۰ تخت‌خوابی در گذرگاه‌های مرزی داخل کشور و یک بیمارستانی سیار ۱۰۰ تخت‌خوابی و یک پست امداد سیار جهت ارائه خدمات به زوار اربعین در داخل کشور عراق ایجاد و راه‌اندازی شد.

سردار اخوان افزود: در این راستا بیمارستان‌های سیار تخصصی در گذرگاه مرزی سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان راه‌اندازی شده که به صورت رایگان خدمات اورژانسی، رادیولوژی، داروخانه، مشاوره، خدمات مراقبت‌های بهداشتی، جراحی، داخلی، زنان، اطفال و بیهوشی ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: این بیمارستان‌ها که از ۱۲ شهریور راه‌اندازی شدند تا پایان مراسم اربعین در خدمت‌رسانی به زائران فعال خواهند بود.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها