برگزاری جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خاش

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز با حضور مسئولین شهرستان خاش در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ - 12September 2022

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز با حضور  معاون  سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای ستاد در محل فرمانداری شهرستان خاش برگزار شد.

«فریبرز نیکبخت» معاون فرماندار شهرستان خاش در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس  گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: امسال برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دلیل تقارن با ایام اربعین و دهه آخر صفر با رویکرد عاشورایی برگزار می شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم با برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس رشادت های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم را برای جوانان بازگو کنیم و به معرفی آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی بپردازیم. در حال حاضر دشمن با استفاده از ابزارها و روش های مختلف در تلاش است تا اجازه گسترش ارزش های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم و نسل جوان را ندهد. 

نیکبخت بیان کرد: تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند است تا از ظرفیت عظیم هفته دفاع مقدس به نشر فرهنگ استقامت پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها