جانشین دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان قم:

پیروزی‌های جبهه مقاومت نتیجه سلحشوری‌های دوران دفاع مقدس است

«فعله گری» گفت: پیروزی‌هایی که در جبهه مقاومت در برابر بیش از یکصد کشور بدست آمد، نتیجه خون‌های شهدا و سلحشوری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۴۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ - 12September 2022

پیروزی‌های جبهه مقاومت نتیجه سلحشوری‌های دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «احمد فعله‌گری» جانشین دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان قم، امروز در جلسه این ستاد در سالن جلسات فرمانداری قم اظهار داشت: پاسداشت چهل و دومین سالگرد حماسه دفاع مقدس، مسئولیتی همگانی است و باید با جان و دل نسبت به آن همت گمارد.

وی با اشاره به اینکه دبیری ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان قم به سپاه ناحیه شهرستان سپرده شده است، افزود: کمیته‌های ۶ گانه نیرو‌های مسلح، شاهد و ایثارگران، پیشتیبانی، فرهنگ و هنر، روابط عمومی و تبلیغات و امور بانوان، فعال شده اند تا به شایسته‌ترین وجه مناسبت سالگرد دفاع مقدس گرامی داشته شود.

جانشین دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان قم تاکید کرد: اگر حماسه دفاع مقدس و خون‌های مطهر شهدا و ایثار و سلحشوری رزمندگان اسلام در دوران هشت سال حماسه و ایثار نبود، شاهد پیروزی چشمگیر رزمندگان جبهه مقاومت نبودیم.

وی یادآور شد: در طول ۸ سال دفاع مقدس در برابر ۴۵ کشور ایستادیم، اما در جبهه مقاومت، بیش از یکصد کشور در برابر ما صف آرایی کرده بودند.

فعله گری تصریح کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که هلال شیعی به ماه کامل تبدیل شده و عامل آن، افتخارات و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اهمیت دو نعمت سلامت و امنیت تاکید کرد: اهمیت حماسه عاشورایی دفاع مقدس از آن جهت است که نعمت امنیت بر جامعه ما ارزانی شد و باید حداکثر تلاش خود را برای قدردانی از این نعمت بکار گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار