مادر شهیدان «پازوکی» به لقاءالله پیوست

مادر شهیدان «پازوکی» پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
کد خبر: ۵۴۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ - 13September 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حاجیه خانم «راضیه پازوکی» مادر شهیدان «اسداله و مسعود (بهروز) پازوکی» از شهدای شهرستان پاکدشت پس از تحمل سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و به لقاءالله پیوست.

پیکر این مادر بزرگوار شهید عصر امروز (سه‌شنبه) در شهرستان پاکدشت تشییع و در گلستان شهدای ده امام به خاک سپرده می‌شود.

مادر شهیدان «پازوکی» به لقاءالله پیوست

«عبدالله مرتضوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پی درگذشت مادر شهیدان پازوکی پیام تسلیتی صادر کرد.

شهید «مجید پازوکی» یکم فروردین ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. وی تا سوم راهنمایی درس خواند. سرهنگ سپاه بود که ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد. این شهید گرانقدر روز هفدهم مهر ۱۳۸۰ با سمت فرمانده گروه تفحص در فکه بر اثر انفجار مین به شهادت رسید. مزار وی در بهشت زهرای زادگاهش واقع است.

شهید «اسدالله پازوکی» دوم اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در روستای قوهه از توابع شهرستان پاکدشت به دنیا آمد. وی تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. سال ۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد و سپس به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت.

این شهید گرانقدر روز دهم اسفند سال ۱۳۶۴ با سمت فرمانده گردان و مسئول واحد آموزش نظامی لشکر محمد رسول‌الله (ص) در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به شهادت رسید. پیکر او را در گلزار شهدای روستای ده امام تابعه شهرستان زادگاهش به خاک سپردند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار