معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان :

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رفسنجان اعلام شد

«بخشی» ار برگزاری برنامه های مختلف هفته دفاع مقدس در شهرستان رفسنجان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ - 13September 2022

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رفسنجان اعلام شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با هدف گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و خصوصا شهدای شهرستان رفسنجان عصر امروز در محل فرمانداری برگزار شد.

«مصطفی بخشی» معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رفسنجان اظهار داشت: با توجه به جلسات مکرری که هم در استان و هم در شهرستان تشکیل شد، برنامه‌های خوبی برای هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان این برنامه‌ها اجرا خواهند شد.

وی افزود: اولین برنامه سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به صورت زنده از شبکه سراسری است که این مراسم در سراسر کشور اجرایی خواهد شد و در رفسنجان این آیین در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی عصر (عج) در روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان در خصوص رژه ۳۱ شهریور بیان داشت: برنامه رژه ۳۱ شهریور، طی ۲ سال گذشته به علت بیماری کرونا برگزار نشد؛ اما امسال با توجه با هماهنگی که با استان انجام شد، این مراسم در ساعت ۸ روز ۳۱ شهریور در محل خیابان طالقانی با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان برگزار می‌شود.

 بخشی توضیح داد: یادواره شهدای دانش آموز همراه با تجلیل از خانواده شهدا به همت اداره آموزش و پرورش اجرا می‌شود.  بخشی رونمایی از کتاب ویژه دفاع مقدس، شب شعر و شب خاطرات دفاع مقدس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان تصریح کرد: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا در تمامی نقاط شهرستان رفسنجان در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد و این مراسم در ساعت ۱۶ در محل گلزار شهدای رفسنجان اجرا می‌شود. مراسم یادواره شهدای مسجد جوادیه، طبق روال هر ساله برگزار می‌شود. دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت از سایر برنامه‌هایی هفته دفاع مقدس است که در کل شهرستان از سوی ادارات و نهاد‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: سخنرانی پیشکسوت جهاد و شهادت سردار میرزایی فرمانده تیپ شهید امینی قبل از نماز جمعه در مصلای امام خامنه (مدظله‌العالی) شهرستان رفسنجان برگزار خواهد شد و با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و دفاتر ائمه جمعه، سخنرانی پیش از نماز جمعه‌ها با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت به صورت مستقل در بخش‌ها برگزار خواهد شد.

بخشی با بیان اینکه تجلیل از فرماندهان ۸ ساله دفاع مقدس در روز ۷ مهر ماه با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار خواهد شد ادامه داد: فضاسازی سطح شهرستان، ادارات و روستا‌ها در هفته دفاع مقدس به همت شهرداری، روابط عمومی ادارات و دهیار‌های روستا‌ها انجام می‌شود.

وی در پایان افتتاح فرهنگ سرای ایثار و شهادت به همت شهرداری رفسنجان در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور در محل گلزار شهدا، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان و برگزاری اردو‌های جهادی درمانی در این هفته به همت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سطح شهرستان را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رفسنجان عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها