مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس:

دانشگاه‌ها باید پیشگام جهاد تبیین باشند

«یوسفی» گفت: با توجه به اهمیت محیط دانشگاه در توجیه و اقناع عمومی، دانشگاه‌ها پیشگام جهاد تبیین باشند.
کد خبر: ۵۴۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹ - 13September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «سعید یوسفی» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس امروز در مراسم اختتامیه رویداد ملی تبیین‌گران بدون مرز اظهار داشت: با توجه به اهمیت محیط دانشگاه در توجیه و اقناع عمومی، دانشگاه‌ها پیشگام جهاد تبیین باشند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اينکه غربی‌ها درطول تاریخ برای برتری خود ترفند‌های متعددی را به کار گرفتند افزود: باید این ترفند‌ها را شناخت و سپس برای خنثی‌سازی بر آن‌ها برنامه ریزی کرد.

یوسفی گفت: دشمن به دنبال تسخیر ملت‌ها و گرفتن اراده مبارزه از آن‌ها است و یکی از راه‌های رسیدن به اقتدار، جهاد علمی است که در این راستا نیاز به تبیین است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: جهاد تبیین برای دشمنان ما خطرآفرین است چرا که توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

یوسفی گفت: جهاد تبیین یکی از راهکار‌های مهم برای مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مقابله با یأس‌آفرینی دشمنان در جامعه و شناساندن توانمندی‌های کشور به جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی جوانان با پیشرفت‌ها و توانمندی‌های کشور گفت: با توجه به اینکه دشمنان برای نفوذ در نسل جوان و خانواده‌ها برنامه ریزی کرده‌اند، از این رو دانشگاه‌ها باید پیشگام در عرصه جهاد تبیین و اقناع عموم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار