دبیر ششمین جشنواره ملی فانوس استان فارس خبر داد؛

پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی فانوس

«سرخوش» گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی فانوس به پایان رسیده و آیین اختتامیه جشنواره استانی فانوس مهر سال جاری در شیراز و آیین اختتامیه ششمین دوره جشنواره ملی فانوس در مرحله کشوری آبان سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ - 14September 2022

«محسن سرخوش» دبیر ششمین جشنواره ملی فانوس استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی فانوس به پایان رسیده اظهار داشت: آیین اختتامیه جشنواره استانی فانوس مهر سال جاری در شیراز و آیین اختتامیه ششمین دوره جشنواره ملی فانوس در مرحله کشوری آبان سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره استانی فانوس در فارس خاطرنشان کرد: فراخوان ششمین دوره جشنواره ملی هنری فانوس ویژه تولیدات آثار هنری و سینمایی سراسر کشور از سوی سازمان هنری و امورسینمایی دفاع مقدس اعلام شد و این فراخوان برای شرکت هنرمندان در استان فارس نیز منتشر شد.

‌سرخوش با اشاره به بخش‌های این جشنواره، افزود: هنرهای نمایشی (تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، متن نمایش‌نامه)، هنرهای تجسمی (عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر، مجسمه‌سازی، خوشنویسی)، فیلم و سریال (سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله تئاتر، انیمیشن، مستند بلند و کوتاه، نماهنگ)، موسیقی و سرود (موسیقی با کلام و بی کلام،  سرود دانش آموزی و همخوانی)، رادیویی (نمایش رادیویی، پادکست) از بخش‌های هنری این جشنواره است.

وی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی به پایان رسیده و در نهایت ۳۷ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس ارسال شد و پس از داوری آثار در بخش‌های مختلف، آثار برتر هر بخش پس از ثبت‌نام به جشنواره ملی فانوس ارسال خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها