درخواست کمک رژیم صهیونیستی از تشکیلات خودگردان برای کنترل اوضاع کرانه باختری

رژیم صهیونیستی برای کنترل اوضاع کرانه باختری و جلوگیری از شکل‌گیری انتفاضه‌ای جدید، مجددا دست به دامن دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان شد.
کد خبر: ۵۴۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ - 14September 2022

درخواست کمک رژیم صهیونیستی از تشکیلات خودگردان برای کنترل اوضاع کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه کان شبکه رادیو و تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه فاش کرد، نشستی سری بین مسئولین اسرائیلی و مسئولینی از تشکیلات خودگران فلسطینی برگزار شد.

به گفته این رسانه عبری زبان، از طرف اسرائیل دو شخصیت عالی رتبه یکی از جانبش ارتش و دیگری از سرویس امنیت عمومی اسرائیل شاباک حضور داشتند در حالی که در طرف فلسطینی هم حسین الشیخ و ماجد فرج‌الله دو رهبر تشکیلات خودگردان و از نزدیکان به محمود عباس حضور پیدا کرده بودند.

به گفته کان، در این نشست مسئله از سرگیری فعالیت نهاد‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در شمال کرانه باختری به طور اعمل و در نابلس به طور اخص مور بحث و بررسی قرار گرفته است.

نابلس که یکی از شهر‌های بزرگ کرانه باختری است، بعد از جنین به دومین شهری تبدیل شد که هسته‌های جنبش جهاد اسلامی فلسطین در آن آرایش عملیاتی خود گرفته و باعث شده است تا تل‌آویو کابوس شکل‌گیری انتفاضه‌ای بزرگ در کرانه باختری را رو در روی خود ببیند.

از سوی دیگر پایگاه عبری زبان وای نت وابسته به روزنامه یدیعوت احارانوت شامگاه سه شنبه فاش کرد، اطلاعات مؤکدی به لاپید رسیده است که نشان می‌دهند نقشه‌هایی برای انجام عملیات در عمق مناطق ۱۹۴۸ شکل گرفته‌اند.

این رسانه عبری زبان در گزارش دیگری خبر داد، در آستانه اعیاد یهودی، بیش از ۲۰ هزار نیروی امنیتی اسرائیل در نقاط مختلف (مناطق ۱۹۴۸ و قدس) مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار