‍ استاندار همدان:

حدود ۷۰ درصد از زائران عتبات عالیات از همدان عبور می‌کنند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: با توجه به اینکه همدان در محور اصلی ترانزیت و یا کریدور غرب کشور قرار دارد، تقریبا ۷۰ درصد از زائران عتبات عالیات کشور از این مسیر عبور می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ - 14September 2022

حدود ۷۰ درصد از زائران عتبات عالیات از همدان عبور می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در بازدید از موکب‌های فعال در مسیر زائران ابا عبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: موکب‌ها با همت و تلاش مردم و به‌صورت خودجوش، به عشق ابا عبدالله الحسین(ع) تشکیل شده‌اند که هدف از راه‌اندازی آن‌ها، خدمت و خدمت‌رسانی به زائرین عتبات عالیات است.

وی با بیان اینکه بیشتر موکب‌های استان همدان در مسیر رفتِ زائران برقرار شده‌اند، افزود: با توجه به اینکه همدان در محور اصلی ترانزیت و یا کریدور غرب کشور قرار دارد، تقریبا ۷۰ درصد از زائران عتبات عالیات کشور از این مسیر عبور می‌کنند.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: طی بازدید انجام شده، موکب‌‌داران با شور و اشتیاق، مشغول خدمت‌رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) هستند و آماده‌اند تا در مسیر بازگشت به زائران خدمت کنند.

وی با بیان اینکه از تلاش و همت مردم که به‌‌صورت خودجوش موکب‌ها را تشکیل داده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم، گفت:  کسانی که تمکن مالی داشته‌اند در این ایام، اقلام اساسی مورد نیاز موکب‌ها برای ارائه به زائران را در اختیار گذاشته‌اند.

استاندار همدان بیان داشت: مردم همدان، در طول ایام اخیر با شور و شوقی که از خود در راستای خدمت‌رسانی به زائران نشان داده‌اند، یک حماسه بزرگ خلق کرده‌اند.

 وی با بیان اینکه در سطح استان، کمیته‌های سیزده‌گانه‌ی ستاد اربعین و دستگاه‌های اجرایی نقش موثری در خدمت‌رسانی مطلوب به زائران داشته‌اند، تصریح کرد:  سربازان گمنام امام زمان(ع)، بسیج، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان نیز در این ایام، نقش مهمی را در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها