مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ترنم فتح در کرمانشاه برگزار شد

«آزادی» از برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ترنم فتح با حضور گروه‌های موزیک نیرو‌های مسلح استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ - 14September 2022

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ترنم فتح در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ترنم فتح با حضور گروه‌های موزیک نیرو‌های مسلح استان در سالن همایش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه برگزار شد.

«آذر آزادی» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به استقبال گروه‌های موزیک یگان‏‌های نظامی استان از این جشنواره اظهار داشت: با توجه به هدف برگزاری این جشنواره که ارتقای هنر حماسی رزم نوازان نیرو‌های مسلح، کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌های گروه‌های موزیک و همچنین تلاش برای حفظ هنر موسیقی حماسی با هدف بازآفرینی حماسه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس است، گروه‌های موزیک یگان‌‏های نظامی استان، امسال با تعداد نفرات بیشتر و کیفیت بهتر در اجرا در این جشنواره شرکت کردند.  

وی افزود: این جشنواره با حضور گروه‌های موزیک از نیروی انتظامی استان و قرارگاه منطقه‌‏ای غرب ارتش در سالن همایش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد که در پایان با رای نهایی داور جشنواره، رزم نوازان تیپ ۲۸۱ زرهی شهید محمدرضا نیکخواه از قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش برگزیده پنجمین دوره از مرحله استانی جشنواره ترنم فتح شدند.

آزادی با بیان اینکه رزم نوازان تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه در دوره‌های گذشته این جشنواره نیز موفق به کسب رتبه اول در مرحله استانی و منطقه‌‏ای شده‌‏اند خاطر‌نشان کرد: در مرحله ملی جشنواره نیز رزم نوازان این تیپ در بین ۷۲ یگان موزیک از سراسر کشور، رتبه چهارم کشور را کسب کرده بودند.

وی گفت: گروه برگزیده مرحله استانی جهت حضور در مرحله ملی به دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی ترنم فتح واقع در سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار