مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

تأمین مسکن ایثارگران از اهداف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است

نوری در نشست کارگروه ویژه تامین مسکن ایثارگران و ساماندهی گلزارای شهدا، گفت: تأمین مسکن ایثارگران از اهداف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 14September 2022

تأمین مسکن ایثارگران از اهداف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در نشست کارگروه ویژه تأمین مسکن ایثارگران و ساماندهی گلزار‌های شهدای استان اردبیل با ارئه گزارشی از آخرین وضعیت ساماندهی گلزار‌های شهدای معظم استان و تأمین مسکن ایثارگران اظهار داشت: تأمین مسکن ایثارگران از اهداف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: گلزار‌های مطهر شهدا نیز نماد‌هایی فرهنگی هستند که ساماندهی آن‌ها قدم بزرگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در زمینه توجه به ایثارگران در دوره دولت سیزدهم ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به عنایت خاص به ایثارگران که در دوره دولت سیزدهم سراغ داریم، به حول و قوه الهی قدم‌های بزرگی در مسیر تأمین مسکن ایثارگران و اتمام پروژه‌های ساماندهی گلزار‌ها برداشته خواهد شد تا از این طریق بتوانیم مواردی از مهمترین مطالبات این قشر معزز را تأمین کنیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار