فرمانده مرزبانی انتظامی:

حفظ نظم و امنیت زوار در مرز شلمچه/ آمادگی مرزبانان برای بازگشت زوار

سردار گودرزی با بیان اینکه مرزبانان جهت حفظ امنیت، نظم و عبور زوار در مرز شلمچه اقدام می کنند، گفت: مرزبانان آمادگی لازم را جهت بازگشت زوار به خاک جمهوری اسلامی ایران دارند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
کد خبر: ۵۴۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ - 14September 2022

حفظ نظم و امنیت زوار در مرز شلمچه/ آمادگی مرزبانان برای بازگشت زواربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا با حضور در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره مستقر در مرز شلمچه، با «حسن النجار» معاون استاندار بصره دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار گودرزی در این دیدار با قدردانی از مهمان نوازی مردم کشور عراق و مرزبانان این کشور، گفت: مردم کشور عراق با تمام داشته هایشان از زوار امام حسین (ع) پذیرایی می کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به ضرورت حفظ امنیت مرزها در ایام اربعین، افزود: مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با برنامه ریزی و استقرار نیروهای مضاعف در جهت حفظ امنیت، نظم و عبور زوار در مرز شلمچه نسبت به تردد زوار اقدام می کند.

وی اظهار داشت: مرزبانان آمادگی لازم را جهت بازگشت زوار به خاک جمهوری اسلامی ایران را دارند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

حسن النجار معاون استاندار بصره نیز در این دیدار با بیان اینکه عراق آماده پذیرش همه زوار با رعایت نظم و قانون است، گفت: شاهد تلاش مرزبانان ایران در مرز شلمچه هستیم و ما از مرزبانان انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه تقدیر و تشکر می کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها