معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

ارائه خدمات ارتش به زائرین اربعین تا برگشت آخرین زائر/ توزیع بسته‌های آب معدنی و طبخ غذای گرم در تمامی موکب‌ها

امیر فلاح با اشاره به اقدامات نیروی زمینی ارتش در حوزه کمک‌رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) گفت: با تمام توان خود برای خدمت‌رسانی به زائرین آماده هستیم تاکنون نیز با ارسال بسته‌های آب معدنی و طبخ غذای گرم، مشغول خدمات رسانی هستیم.
کد خبر: ۵۴۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ - 14September 2022

ارائه خدمات نیروی زمینی به زائرین اربعین تا برگشت آخرین زائر ادامه خواهد داشت/ اتوزیع بسته‌های آب معدنی و طبخ غذای گرم در تمامی موکب‌هابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش و رئیس ستاد اربعین این نیرو در تشریح اقدامات نزاجا در برپایی موکب‌ها و بیمارستان‌های صحرایی در پایانه‌های مرزی کشور اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش موکب‌ها و بیمارستان‌های صحرایی را در پایانه‌های مرزی کشور از جمله خسروی و چذابه فراهم کرده است.

امیر فلاح با اشاره به اقدامات انجام شده در دو پایانه دیگر مرزی کشور افزود: در دو پایانه مرزی باشماق و تمرچین، مشغول خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی هستیم. همچنین در مرز‌های شرقی کشور از جمله میرجاوه، موکب‌های نیروی زمینی ارتش جهت خدمت‌رسانی به زائرین کشور‌های همسایه برپا شده‌اند تا برای زائرانی که از مسیر جمهوری اسلامی به کربلای معلی سفر می‌کنند هیچ گونه مشکلی برای اسکان، استراحت و حتی تغذیه و بهداشت وجود نداشته باشند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات اساسی نیروی زمینی ارتش در حوزه کمک‌رسانی به زائرین اربعین حسینی تصریح کرد: با تمام توان خود علاوه بر تامین امنیت در خدمت‌رسانی به زائرین نیز کوتاهی نخواهیم داشت.

وی در پایان از برپا ماندن این موکب‌ها تا پایان برگشت تمام زائرین به کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا با ارسال آب معدنی و تهیه و توزیع غذای گرم، برپایی اورژانس هوایی، ایستگاه‌های سیار مکانیکی خودروها، برپایی درمانگاه‌های سیار و ... سعی در تسریع و بهبود ورود و خروج زائرین اربعین حسینی داریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار