فرمانده نیروی زمینی ارتش:

اعزام بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار سرباز به جبهه در دوران دفاع مقدس

امیر حیدری گفت: بیش از دو میلیون و پانصد هزار سرباز در دوران دفاع مقدس در پادگان‌های نیروی زمینی ارتش آموزش لازم را فرا گرفته و به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۵۴۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 14September 2022

اعزام بیش از دو میلیون و پانصد هزار سرباز در دوران دفاع مقدسبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح مرکز صدور تائیدیه خدمت، کسری خدمت و معافیت رزمندگان و منقضیان خدمت نیروی انسانی این نیرو، با بیان اینکه بیش از دو میلیون و پانصد هزار سرباز در دوران دفاع مقدس در پادگان‌های نیروی زمینی ارتش آموزش لازم را فرا گرفته و به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده‌اند، اظهار داشت: این مرکز پاسخگو و ارائه کننده خدمات به کارکنان وظیفه و پایوری است که در خط مقدم و مناطق عملیاتی حضور داشته اند.

امیر حیدری با اشاره به مراجعه روزانه بیش از ۶۰۰ نفر به مرکز صدور و تائیدیه خدمت و جبهه، کسری خدمت و معافیت نیروی انسانی نیروی زمینی افزود: این مرکز با دارا بودن کارکنان مومن و متعهد، خود را ملزم می‌داند پاسخگوی مراجعه کنندگان باشد. تکریم رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مهمترین دغدغه‌های فرماندهان و مسئولان در نیروی زمینی است و در اولویت برنامه‌ریزی آن‌ها قرار دارد.

وی ارائه خدمات و تسهیلات به رزمندگان را افتخاری بزرگ خواند و ادامه داد: همه ما مدیون رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان اسلام هستیم و اگر امروز آن‌ها برای کار‌های اداری خود به مراکز و پادگان‌های نیروی زمینی ارتش مراجعه می‌کنند، با نهایت تکریم باید به آن‌ها پاسخ داده شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار