فعالیت غرفه زیارت نیابتی شهدا در نمایشگاه قرارگاه مردمی اربعین قم

غرفه زیارت نیابتی از طرف شهدا در نمایشگاه قرارگاه مردمی اربعین قم همزمان با اسکان و پذیرایی زائران اربعین دایر شد.
کد خبر: ۵۴۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ - 15September 2022

فعالیت غرفه زیارت نیابتی شهدا در نمایشگاه قرارگاه مردمی اربعین قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، قرارگاه مردمی اربعین قم امسال در ورودی شماره یک مسجد مقدس جمکران و شبستان امام حسن عسگری (ع)، تاکنون پذیرای خیل زیادی از زائران پیاده روی اربعین حرم سیدالشهدا (ع) بوده است.

زائرانی که در مسیر رفت یا برگشت خود عازم قم و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران می‌شوند، از امکاناتی که در این قرارگاه برای خدمت به زوار در نظر گرفته شده، بهره مند می‌شوند.

یکی از بخش‌های قرارگاه مرکزی اربعین، برپایی نمایشگاهی با غرفه‌های متنوع است که در ابتدای ورودی قرارگاه توجه زائران را به خود جلب می‌کند؛ از واکس صلواتی، غرفه سواد و رسانه، مشاوره، آموزش و قرائت قرآن و ... تا غرفه زیارت به نیابت از شهدا، غرفه‌هایی هستند که در نمایشگاه فوق دایر شده اند.

در غرفه زیارت نیابتی، به هر زائر پیاده روی اربعین تصویر و مشخصات یکی از شهدای استان قم داده می‌شود و زائر اباعبدالله الحسین (ع) نیز آن شهید والامقام را در زیارت خود، یاد می‌کند.

همچنین غرفه رزمندگان افغانستانی و پاکستانی مدافع حرم نیز با برپایی ایستگاه صلواتی، به صورت شبانه روزی با چای و دمنوش از زائران اربعین پذیرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار