معاون هماهنگ کننده ارتش:

ملت ایران همانند دماوند همواره مقتدرانه ایستاده است

امیر سیاری گفت: دماوند نماد اقتدار ملت ایران بوده و هست؛ لذا باید گفت که ملت ایران همانند دماوند همواره مقتدرانه ایستاده است.
کد خبر: ۵۴۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ - 15September 2022

ملت ایران همانند دماوند همواره مقتدرانه ایستاده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش عصر امروز (پنج‌شنبه) در آیین اختتامیه نخستین صعود مشترک کوهنوردان نظامی جهان (سیزم) به قله دماوند، اظهار داشت: بدون تردید با افزایش تعاملات و ارتباطات بین‌المللی، ورزش یکی از مهمترین ظرفیت‌های ارتقای صلح، دوستی، صمیمیت و هم افزایی بین ملت‌ها و دولت هاست؛ بدین منظور اولین صعود مشترک کوهنوردی سیزم با شعار «صعود برای صلح» و با هدف تعمیق هر چه بیشتر روابط دوستانه میان کشور‌های شرکت کننده و توانمندسازی جسمی و روحی کارکنان نیرو‌های مسلح در راستای اهداف سیزم به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی یران برگزار شد.

امیر سیاری افزود: بر این باوریم که تداوم برنامه‌ها و اقدامات اینچنینی ضمن استحکام صلح و دوستی میان ملت‌ها و افزایش ثبات و امنیت در منطقه و جهان، موجب ایجاد بستر مناسب با بهره گیری از ظرفیت‌های متقابل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور‌ها را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: اینجانب به عنوان ریاست ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران لازم می‌دانم از تلاش‌ها و زحمات نهاد‌های بین‌المللی، کوهنوردان خارجی و داخلی، تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های کشوری و لشکری قدردانی کرده و آرزوی سلامتی و سعادت برای همه عزیزان را دارم و امیدوارم شما کوهنوردان خارجی ایام خوشی را در جمهوری اسلامی ایران گذرانده باشید.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تاکید کرد: دماوند نماد اقتدار ملت ایران بوده و هست؛ لذا باید گفت که ملت ایران همانند دماوند همواره مقتدرانه ایستاده است.

امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» رئیس اداره تربیت بدنی ستاد کل نیرو‌های مسلح هم اظهار داشت: این صعود برای اولین بار در تاریخ سیزم روی داده است؛ لذا امیدواریم این صعود سرآغازی برای فتح سایر قلل مرتفع جهان توسط نظامیان جهان در قالب سیزم باشد از این روی امیدواریم سیزم به اهداف خود که رسیدن به صلح و دوستی از طریق ورزش است، برسد.

امیر سرتیپ دوم «حسین امیدی» رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش نیز در این مراسم اظهار داشت داشت: برابر برنامه تعیین شده ۱۴۰ نفر از کوهنوردان ایران، روسیه، هند، ارمنستان و تانزانیا فتح قله دماوند را با شعار صعود برای صلح در آستانه هفته دفاع مقدس با شعار صعود برای صلح انجام دادند؛ صعودی که می‌توان آن را در راستای همکاری‌های بیشتر دانست.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار