فرمانده کل انتظامی کشور مطرح کرد؛

گذر موقت برای ورود به عراق فقط تا روز اربعین مهلت دارد

سردار اشتری گفت: گذر موقت برای ورود به کشور عراق فقط تا روز اربعین یعنی بیست و ششم شهریور اعتبار دارد.
کد خبر: ۵۴۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ - 15September 2022

گذر موقت برای ورود به عراق فقط تا روز اربعین مهلت داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده فراجا با اشاره به تردد زائران اظهار داشت: تردد زائران در مرز‌های شش‌گانه کشور به صورت روان انجام می‌شود و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: جلساتی را با طرف عراقی برگزار کردیم و هماهنگی‌های خوبی برگزار شده و امیدواریم در بستر این هماهنگی‌ها بتوانیم خدمتگزار خوبی برای زائران باشیم.

فرمانده فراجا با بیان اینکه در برخی از محور‌ها تردد خودرو سنگین است اظهار داشت: همکارانمان در پلیس راه‌ها وجود دارند و در حال هدایت خودرو‌های عمومی و اختصاصی هستند زمانی که خودرو‌ها از پارکینگ خارج می‌شوند ترافیک وجود دارد و امیدواریم با صبر و حوصله رانندگان بتوانند ترافیک را پشت سر بگذارند و در طول مسیر نیز به قوانین راهنمایی و رانندگی دقت داشته باشد.

اشتری درباره برگه گذر موقت اظهار کرد: گذر موقت مرزی مخصوص اربعین امسال است و تا پایان ماه صفر برای بازگشت زائران اعتبار دارد، اما برای ورود به کشور عراق این گذر موقت تا روز اربعین یعنی بیست و ششم شهریور ماه اعتبار دارد و زائران باید تا پایان ماه صفر به کشور بازگردند.

وی ادامه داد: اما گذرنامه‌ها تا زمانی که تمدید شده باشند مهلت قانونی دارند و مشکلی برای گذرنامه‌هایی که زائران از قبل دریافت کرده اند وجود ندارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها