استاندار قزوین:

در انعکاس رشادت های دفاع مقدس باید از طرح های نو استفاده شود

استاندار قزوین گفت: در انعکاس رشادت ها و فداکاریهای رزمندگان و شهدای دفاع مقدس باید از ابداعات و طرح های نو استفاده که دریاد همه ماندگار و اثر گزار باشد.
کد خبر: ۵۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ - 08October 2015

در انعکاس رشادت های دفاع مقدس باید از طرح های نو استفاده شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، روزبه استاندار قزوین در دیدار مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وبه همراه رهنی مشاور رییس بنیاد در امور استانها و مهدی طاهرخانی مدیر کل بنیاد حفظ آثار قزوین ضمن تاکید بر توجه ویژه همه دستگاها به موضوع دفاع مقدس گفت: در جمع آوری آثار دفاع مقدس باید به نقش همه دستگاه ها و اقشار مختلف توجه شود.

روزبه در ادامه تصریح کرد: در انعکاس رشادت ها و فداکاریهای رزمندگان و شهدای دفاع مقدس باید از ابداعات و طرح های نو استفاده که دریاد همه ماندگار و اثر گزار باشد.

وی افزود:باید آثار همه رزمندگان را جمع کرد و نگذاریم به فراموشی سپرده شوند،بخصوص در کنار بیان رشادت های رزمندگان در جبهه های جنوب باید به صورت ویژه به جبهه غرب و شمال غرب نیز پرداخته شود.

استاندار قزوین در ادامه این دیدار از زحمات سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین و همکاری ایشان تشکر کرد.

در ادامه این دیدار حسین استاد مشاور مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سخنانی گفت: باید از تمام توان استان برای حفظ ارزش های دفاع مقدس استفاده شود و همه ظرفیت ها برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس بکار گرفته شود.

وی تصریح کرد: توافقنامه همکاری بین بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اکثر وزارت خانه و دستگاه های دولتی به امضاء رسیده که امیدواریم باعث پیشرفت کارها شود.

گفتنی است؛ حسین استاد در سفر یک روزه به قزوین با امیر شهری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر16 زرهی و سردار محمودی فرمانده نیروی انتظامی نیز دیدارهای جداگانه ای داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها