امام جمعه شیراز:

دفاع مقدس بزرگترین حماسه‌ای بود که با همت مردم آفریده شد

آیت‌الله «دژکام» گفت: دفاع مقدس و هشت سال دفاع جانانه از کشور، بزرگترین حماسه‌ای بود که به همت مردم ایران اسلامی آفریده شد.
کد خبر: ۵۴۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ - 16September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، آیت‌الله «لطف الله دژکام»، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این شهرستان، اظهار داشت: دفاع مقدس و هشت سال دفاع جانانه از کشور، بزرگترین حماسه‌ای بود که به همت مردم ایران اسلامی آفریده شد.

نماینده ولی فقیه در فارس ابتدا بیان کرد: پیاده‌روی زوار اربعینی و عاشقان امام حسین (ع) دشمنان را عمیقا ناراحت کرده و از هیچ فرصتی برای تخریب این حرکت مردمی دریغ نمی‌کنند زیرا به خوبی دریافته‌اند که این عزم و اراده و این رویداد، مسیر تاریخ و مردم را به سمت اهل بیت می‌کشاند.

امام جمعه شیراز سپس با قدردانی از پذیرایی محبان اهل بیت در عراق افزود: این حرکت یعنی حرکت زوار امام حسین (ع) با پای پیاده به سمت مولا و مقتدایشان حسین (ع) بسیار ارزشمند و دارای نکته‌های مثبت بسیاری است و دشمنان از این اشتیاق و شوری که زوار اربعینی دارند بر آشفته‌اند.

آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های عظیم کشاورزی در استان فارس  اشاره کرد و افزود: استان فارس استانی پیشتاز و قدیمی در تامین امنیت غذایی کشور است و این ظرفیت باید مجددا فعال شود و با ارائه برنامه راهبردی عملیاتی در همفکری با کشاورزان عملیاتی شود و کشاورزی استان به کشاورزی دانش بنیان تبدیل گردد و در مسیر تحقق شعار سال نیز اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس بزرگترین حماسه‌ای بود که آفریده شد و با دفاع جانانه هشت ساله مصداق پیدا کرد و این رویداد که امسال با اربعین حسینی مصادف شده نتیجه ثبات قدم و نصرت الهی است.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: به سبب همین روحیه است که ناو جنگی شهید سلیمانی به دست ایرانی‌ها ساخته می‌شود و برقراری امنیت را در خلیج فارس برعهده می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها