حضور باشکوه کاروان ویژه جانبازان در پیاده‌روی اربعین/ تجلیل قاضی‌زاده هاشمی از جانبازان در پیاده‌روی اربعین

حضور با شکوه کاروان ویژه جانبازان متشکل از جمعی از جانبازان قطع نخاعی و ویلچری مورد توجه زائران حسینی در پیاده‌روی اربعین قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۴۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ - 15September 2022

حضور باشکوه کاروان ویژه جانبازان در پیاده‌روی اربعین/ تجلیل قاضی‌زاده هاشمی از جانبازان در پیاده‌روی اربعینبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حضور گروهی جانبازان معزز که علی‌رغم مشکلات متعدد جسمی و گرمای هوا خود را به کربلای معلا رسانده و در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور یافتند جلوه‌ای دیگر به این راهپیمایی بخشیده است.

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز که در پیاده‌روی اربعین حضور دارد با حضور در جمع جانبازان از زحمات و صبر این عزیزان تجلیل کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار صمیمی اظهار امیدواری کرد با استعانت از ائمه اطهار (ع) و شهدای کربلا هر آنچه در توان دارد به کار گیرد تا مشکلات ایثارگران و خانواده‌های آنان در اسرع وقت برطرف شود.

کاروان سفر اربعین جانبازان با عنوان «لبیک یا حسین» در راهپیمایی اربعین حضور دارد و جانبازان ضمن حضور در موکب‌های نائب الشهید به پویش سراسری «همسفر من»؛ زیارت اربعین به نیابت از شهدا پیوسته و به نیابت از شهدا به زیارت پرداختند.

حضور کاروان ویژه جانبازان و کاروان باشگاه جانبازان شهید مورد استقبال زائران و مسئولان شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین قرار گرفته که در جمع جانبازان حضور یافته و از این ایثارگران تجلیل و تمجید می‌کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها