معاون هماهنگ کننده فراجا:

ماموریت عظیم اربعین بستر و زمینه خدمت بی منت در فراجا/ صدور بیش از ۲/۵ میلیون سند عبور سفر زائران حسینی

سردار نوری نژاد با بیان اینکه عشق به اباعبدالله الحسین (ع) از پشت میز کارکنان فراجا در ادارات مهاجرت و گذرنامه تا پایانه‌های مرزی مشهود است، گفت: همه کارکنان فراجا از مرکز تا مرز‌ها همه در اجرای ماموریت خود خالصانه کار می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ - 18September 2022

ماموریت عظیم اربعین بستر و زمینه خدمت بی منت در فراجا/ صدور بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار سند عبور سفر زائران حسینیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدعلی نوری‌نژاد» معاون هماهنگ کننده فراجا در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: کارکنان فراجا با تلاش شبانه روزی که همه مردم و مسئولان شاهد بودند اجازه ندادند در بخش‌هایی که مربوط به انتظامی است، خللی وارد شود.

سردار نوری نژاد افزود: در این میان بودند افرادی که به دلیل پایبند نبودن به قوانین و مقررات به دنبال زیر پا گذاشتن آن بودند که توسط نیرو‌های مستقر در مرز بازگردانده شدند.

معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: اربعین زمان و موقعیتی برای خدمت به زائران و مردم برای مجموعه انتظامی و سایر دستگا‌های مسئول ایجاد کرده است که از این بابت خدارا شاکریم.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه مجموعه انتظامی کار سنگینی در صدور سند‌های عبور مرزی انجام داده است اضافه کرد: صدور یک میلیون و ۶۰۰ هزار گذرنامه و بیش از ۶۰۰ هزار برگ تردد گذرموقت و تمدید نزدیک به ۴۰۰ هزار گذرنامه از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه همه همکاران به خوبی انجام وظیفه می‌کنند و در جاده ها، کوی و برزن برای برقراری امنیت و در جهت آماده شدن و حل مشکل ترافیک در تلاش هستند، اظهار داشت: این مهم در یگان ویژه و نیز مرزبانی که زائران را تا مرز کشور همسایه هدایت می‌کنند هم همه با شور و اشتیاق معنوی خاصی همراه است.

معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: نیمه‌های شب نیز مامورانی را مشاهده می‌کنید که با چشمانی باز و رویی خندان خدمت را ادامه می‌دهند که این نشاندهنده خدمت بی منت آنان است ان شاء الله تلاش می‌کنیم این ماموریت اربعین بستر و زمینه خدمت بی منت در فراجا باشد و آنرا به تمامی قسمت‌ها گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه عشق به اباعبدالله الحسین (ع) از پشت میز کارکنان فراجا در ادارات مهاجرت و گذرنامه تا پایانه‌های مرزی مشهود می‌باشد، افزود: همه کارکنان فراجا از مرکز تا مرز‌ها همه در اجرای ماموریت خود خالصانه کار می‌کنند و همانطور که مشهود است، کارکنان فراجا در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی به عشق اباعبدالله الحسین (ع) به مردم خدمت می‌کنند و بسیاری از این افراد ساعت‌ها خواب نداشتند تا مردم بتوانند در امنیت و آرامش و بدون مشکل خاصی از مرز عبور کرده و به سلامت به وطن بازگردند.

سردار نوری نژاد در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این تلاش همکاران ما در خدمت رسانی به مردم رضایت آنان رادر پی داشته باشد چراکه رضایت زائران ابا عبدلله الحسن (ع) قطعا رضایت خداوند را نیز در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار