فرمانده کل انتظامی کشور:

موج سنگین بازگشت زائران اربعین حسینی/ زوار در آستانه اربعین از مراجعت به مرزها خودداری کنند

سردار اشتری به زائران حسینی توصیه کرد که در آستانه اربعین با توجه به موج سنگین بازگشت زوار ابا عبدالله الحسین (ع) و سیاست مرزی عراق از مراجعه به مرز‌ها به خصوص مهران و شلمچه برای خروج از کشور خودداری کنند.
کد خبر: ۵۴۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷ - 18September 2022

موج سنگین بازگشت زائران اربعین حسینی/ زوار در آستانه اربعین از مراجعت به مرزها خودداری کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط ویدئوکنفرانسی با قرارگاه‌های اربعین فراجا اظهار داشت: با توجه به سیاست مرزی عراق زائران ایرانی از مراجعت به مرز‌ها خودداری کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه در حال حاضر تردد در محور‌های مواصلاتی منتهی به مرز‌های شش گانه سنگین، اما روان گزارش شده است، گفت: به زائران عزیز توصیه می‌شود که زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و با خستگی و خواب آلودگی حرکت نکنند در نزدیک‌ترین مکان، استراحت کرده تا از خطرات شدآمدی در جاده‌ها در امان باشند و به سلامت به مقصد برسند.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: تمام یگان‌های دخیل در این ماموریت عظیم اربعین حسینی جهت تسهیل تردد زائران، حفظ نظم و امنیت و خدمات رسانی بهینه به عاشقان حسینی ضمن استفاده از سامانه‌های کنترل هوشمند تا برگشت کامل زائران اربعین در محل ماموریت خود با تمام توان حضور داشته باشند.

بر اساس این گزارش، سردار اشتری در این ارتباط ویدئو کنفرانسی آخرین وضعیت مرز‌ها را بررسی و تمهیدات و تدابیر لازم را به قرارگاه‌های اربعین فراجا در سراسر کشور ابلاغ کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار