مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد؛

اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سمنان

«فلاح» گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ - 18September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «فرشید فلاح» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز یکشنبه در نشست خبری مشترک با سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ظهر امروز در سالن کنفرانس فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار شد اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای روحیه از خودگذشتگی، پایداری و گذشت از نیاز‌های امروز جامعه است و توجه به ارزش‌های دفاع مقدس منحصر به هفته خاص نیست بلکه در طول سال باید این مسایل جاری و ساری باشد.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تجدید میثاق با شهیدان و تجلیل از ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام بیان کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی ویژه دفاع مقدس نیز با همین رویکرد تولید و ارائه می‌شود.

فلاح با بیان این که قریب ۲۰۰ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می‌شود افزود: این برنامه‌ها و فعالیت‌ها با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها، موسسه‌ها و انجمن‌های فرهنگی هنری و نیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در نقاط مختلف استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ برنامه در ۱۰۰ مسجد استان سمنان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود ادامه داد: همانند سال گذشته یک اثر موسیقایی فاخر با مشارکت این اداره کل در دست تولید است که ظرف یک ماه آینده رونمایی می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی هنری از جمله نقاشی، هنر‌های تجسمی و ...، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، اکران فیلم‌های کوتاه دفاع مقدس در شهرستان‌های مختلف، تولید یک رمان با موضوع دفاع مقدس، تولید یک کتاب نمایشنامه یا موضوع دفاع مقدس و ... از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها