استاندار مازندران:

خدمت در موکب‌ها همانند خدمت در دفاع مقدس است

«حسینی‌پور» با اشاره به اینکه خدمت در موکب‌ها همانند خدمت در دفاع مقدس است، گفت: موکب اوقاف مازندران در سامرا تداعی کننده رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا در ایام دفاع مقدس است،
کد خبر: ۵۴۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ - 18September 2022

خدمت در موکب‌های اربعین حسینی همانند خدمت در دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز با حضور در موکب اوقاف استان در شهر مقدس سامرا اظهار داشت: توفیقی بود تا در این جمع معنوی حضور پیدا کنیم، از این جمعی که سال‌های سال است به زائران امام حسین (ع) و ائمه اطهار خدمت می‌کنند روحیه گرفتیم.

وی با بیان اینکه دو استان مازندران و لرستان خدمت‌رسانی خوبی به زائران داشته اند، افزود: ما برای انجام وظیفه در میان خادمین حضور پیدا کردیم تا از طرف مردم مازندران از خادمینی که به نمایندگی از آنان به زائران خدمت می‌کنند، تشکر کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه خدمت در موکب‌ها همانند خدمت در دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: موکب اوقاف مازندران در سامرا تداعی کننده رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا در ایام دفاع مقدس است، ما رزمندگان اسلام را در ایستگاه‌های صلواتی مشاهده می‌کردیم که با چه شور و هیجانی به رزمندگان خدمت می‌کردند اینجا هم همان شور و هیجان را دیدیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه خادمین به زائران با عشق خدمت رسانی می‌کنند، بیان کرد: این اقدام عاشقانه است، آن‌ها دوری از خانواده، گرمای بالای ۴۵ درجه خطرات امنیتی را به جان می‌پذیرند و عاشقانه در این راه قدم برمی‌دارند.

استاندار مازندران ادامه داد: همه اقشار مردم از کارمند، رئیس و کارگر معمولی به عشق آقا امام حسین (ع) خدمت می‌کنند، از خداوند متعال می‌خواهم عاقبت همه عزیزانی که خالصانه سال‌های سال خدمت رسانی می‌کنند به شهادت ختم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار