هلاکت ۷ تروریست در درگیری حشد‌الشعبی با داعش

یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که در درگیری شدید نیرو‌های حشدالشعبی با تروریست‌های داعش در موصل، هفت تروریست به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۵۴۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ - 19September 2022

کشته شدن ۷ تروریست در درگیری شدید حشد شعبی با داعشبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری شبکه دجله، یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد که در درگیری نیرو‌های حشدالشعبی با تروریست‌های داعش در منطقه «جزیرة الحضر» واقع در جنوب موصل هفت تروریست به هلاکت رسیدند که سه نفر از آن‌ها انتحاری بودند و چهار نفر دیگر هم با گلوله از پای درآمدند.

درگیری‌ها بین لشکر ۴۴ حشدالشعبی و عناصر داعش بوده است، تروریست‌ها در یک خانه در جنوب جزیره الحضر محاصره شده بودند.

منبع امنیتی مذکور اعلام کرد که دو نفر از نیرو‌های حشدالشعبی نیز در این درگیری‌ها به شهادت رسیدند و پنج نفر دیگر هم از این نیرو‌ها زخمی شده‌اند.

منبع مذکور تأکید کرد که تجهیزات امنیتی و نظامی، وارد این منطقه شده است و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که پیش از این احمد التمیمی از رهبران نیرو‌های حشدالشعبی عراق روز یکشنبه تاکید کرد که این نیرو‌ها پنج ضربه مهم به گروه تروریستی داعش در ایام اربعین حسینی (ع) در استان دیالی وارد کردند.

وی با تاکید بر اینکه عناصر تروریستی داعش در جریان مراسم اربعین نتوانستند هیچ اقدامی انجام دهند، گفت که استان دیالی یکی از استان‌های مهم در طرح امنیتی ایام زیارتی اربعین در سطح کشور عراق بود؛ چرا که بیش از ۲۲۰ هزار زائر از کشور‌های مختلف از جمله ایران، افغانستان و آذربایجان از گذرگاه «المنذریه» عبور کردند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها