جانشین فرمانده مرزبانی فراجا مطرح کرد؛

آمادگی کامل مرزبانان برای بازگشت زوار

سردار ستاره گفت: مرزبانان اولین کسانی هستند که زوار در بدو ورود به کشور با آن‌ها مواجه می‌شوند از این رو با آغوشی باز پذیرای زائران گرامی هستند.
کد خبر: ۵۴۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ - 19September 2022

آمادگی کامل مرزبانان برای بازگشت زواربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «جلال ستاره» جانشین مرزبانی فراجا در بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران با تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان به عموم مردم ایران و مسلمانان جهان و عرض خدا قوت به مرزبانان، اظهار داشت: مرزبانی فراجا از آغاز راهپیمایی اربعین حسینی با تمام امکانات پای کار آمده و بحمدالله تاکنون مشکل خاصی در مرز‌ها وجود نداشته است؛ با تلاش و کوشش مرزبانان و سایر نیرو‌های امنیتی و انتظامی، امنیت کامل جهت تردد زائران برقرار است.

سردار ستاره با بیان اینکه مرزبانان آمادگی کامل جهت بازگشت زوار را دارند، افزود: مرزبانان اولین کسانی هستند که زوار در بدو ورود به کشور با آن‌ها مواجه می‌شوند از این رو مرزبانان با آغوشی باز پذیرای زائران گرامی هستند.

جانشین مرزبانی فراجا با بیان اینکه مرزبانان در مرز‌های ۶ گانه تا ورود آخرین زائر به کشورمان خدمت رسانی را ادامه می‌دهند، تصریح کرد: مرزبانان علاوه بر ماموریت مهم و جهانی اربعین حسینی در سایر مرز‌های زمینی و دریایی نیز به صورت شبانه روزی مشغول حراست و حفاظت از سرحدات کشور عزیزمان ایران هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار