حماس خواستار تشدید مقاومت علیه صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی شد

فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در منطقه غور اردن، بر لزوم تشدید مقاومت در اراضی اشغالی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۴۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ - 19September 2022

حماس خواستار تشدید مقاومت علیه صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس خواستار تشدید مقاومت فراگیر و همگانی علیه اشغالگران اسرائیلی در واکنش به توسعه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی شد.

برهوم، در سخنانی، افزود: حصارکشی بخش‌های وسیعی از اراضی روستای احمیر در بخش الفارسیه واقع در اغوار شمالی با هدف سیطره بر آن جهت توسعه شهرک سازی، غارت اراضی فلسطینیان و جنایتی دیگر علیه سرزمین، ملت و مقدسات فلسطین است.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس خاطرنشان کرد: ادامه سیاست کوچاندن فلسطینیان و تبعیض نژادی علیه آنان، هرگز منجر به محو آثار تاریخی این سرزمین و بازداشتن فلسطینیان از ادامه مبارزات مشروع خود برای رسیدن به آزادی و بازگشت آوارگان نخواهد شد.

وی ضمن تمجید از مبارزات فلسطینیان در کرانه باختری، عموم فلسطینیان را به گسترش دایره مقاومت و درگیری با اشغالگران اسرائیلی با تمامی ابزار‌ها و راهکار‌های ممکن تا برچیدن آنان از این سرزمین دعوت کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار