فرمانده سپاه نهاوند:

جشنواره «اسوه» پایگاه‌‌های مقاومت شهرستان نهاوند برگزار شد

سرهنگ «مختاری» گفت: جشنواره «اسوه» پایگاه‌‌های مقاومت شهرستان نهاوند با معرفی پایگاه‌های برتر برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 19September 2022

جشنواره «اسوه» پایگاه‌‌های مقاومت شهرستان نهاوند برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی مختاری» فرمانده سپاه ناحیه نهاوند  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای انتخاب و معرفی پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات برتر شهرستان نهاوند اولین دوره نمایشگاه و جشنواره ‌شهرستانی پایگاه‌های اسوه در محورهای مختلف فرهنگی، ورزشی، بصیرتی، اعتقادی، اقتصاد مقاومتی، حلقه‌های صالحین و... به نمایش گذاشته شد‌.

وی افزود: امتیاز همه پایگاه‌ها بسیار خوب و مطلوب بود که با اختلاف بسیار کم پایگاه مقاومت بسیج شهدا مسجد «محمدیه» از واحد برادران و پایگاه علمی «زکیه» از واحد خواهران به عنوان پایگاه‌های محلات برتر در این سری از جشنواره اسوه انتخاب شدند.

مختاری ادامه داد: هدف اصلی این جشنواره ارائه دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت در نمایشگاه و انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر رده‌ها در این شهرستان است که کلیه پایگاه های مقاومت عملکرد بسیار خوبی داشتند و دستاوردهای بسیار مطلوبی داشتند و از پایگاه‌های مقاومتی که عملکرد خوبی داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: این نمایشگاه از دستاوردهای ۱۴۵ پایگاه مقاومت بسیج محلات که از جنس مردم هستند بر پا شده و مرحله استانی این جشنواره در هفته دفاع مقدس در محل استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار