وزیر کشور مطرح کرد؛

آمادگی ۷ استان جهت تامین نیازهای زائران رضوی

«وحیدی» گفت: تاکنون با مسئولان هفت استان صحبت شده تا برای تأمین نیازهای احتمالی جمعیت میلیونی زائران حرم مطهر امام رضا (ع) در دهه آخر صفر مسئولان خراسان رضوی را یاری کنند.
کد خبر: ۵۴۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ - 19September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز (دوشنبه) در حاشیه قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی به زائران رضوی در دهه آخر صفر در مشهد اظهار داشت: از ظرفیت استان‌های مختلف برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، تغذیه و تسهیلات اسکان زائران رضوی در دهه آخر صفر در مشهد استفاده خواهد شد.

وی افزود: تاکنون با مسئولان هفت استان صحبت شده تا برای تأمین نیازهای احتمالی جمعیت میلیونی زائران حرم مطهر امام رضا (ع) در دهه آخر صفر مسئولان خراسان رضوی را یاری کنند.

وزیر کشور ادامه داد: تمهیدات خیلی خوبی اندیشیده و نیازمندی‌ها ارزیابی و بخش زیادی از آن‌ها تأمین شده است، کمبودها باید در روزهای آینده تأمین شود و با کمک و پیگیری همه دستگاه‌ها که مشتاقانه در حال خدمت هستند امیدواریم مشکل مهمی وجود نداشته باشد.

وحیدی گفت: زائران مشهدالرضا در دهه آخر صفر تا حد ممکن محل اسکان خود را تدارک ببینند چون پیش‌بینی می‌شود حضور مردم در دهه آخر صفر گسترده باشد هر چند امیدواریم با کمک همه دستگاه‌ها کمبود جدی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها