فرمانده سپاه ناحیه تنکابن:

بزرگداشت هفته دفاع مقدس روحیه استکبارستیزی را تقویت می‌کند

«مهدوی» گفت: بزرگداشت هفته‌ دفاع مقدس باعث تقویت اخلاق و افزایش روحیه ایستادگی در مقابل استکبار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶ - 19September 2022

بزرگداشت هفته دفاع مقدس روحیه استکبارستیزی را تقویت می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «حسن مهدوی» فرمانده سپاه ناحیه تنکابن امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد، ۷۰ برنامه شاخص شهرستان است.

وی با بیان اینکه دیدار با ۴۱۶ خانواده‌ی شهدا در قالب ۶۵ تیم از جمله برنامه‌های مهمی است که در نخستین روز از هفته‌ی دفاع مقدس اجرایی می‌شود، افزود: نکوداشت پیشکسوتان جهاد شهادت و همایش اقتدار شهیدان، جانبازان، و ایثارگران از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه با اعتبار یک میلیارد تومان از جمله برنامه‌های دیگری است که در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: افتتاح ۹ واحد مسکن محرومین یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در تنکابن اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه تنکابن با تاکید براینکه مجموعاً ۳۰ واحد مسکن محرومین توسط سپاه ساخته شد، اضافه کرد: از این تعداد تاکنون ۲۶ واحد تحویل صاحبانشان شده و ۴ واحد دیگر هم بزودی تکمیل و تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس باعث تقویت اخلاق و افزایش روحیه ایستادگی در مقابل استکبار می‌شود.

این مسئول با تاکید بر جهاد تبیین از سوی رسانه‌ها بیان داشت: وظیفه‌ی رسانه‌ها و مسئولان برای اجرای جهاد تبیین، ترویج ارزشهای انقلاب و بازگو کردن دستاوردهای دفاع مقدس و خدمات جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها