مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دفاع مقدس رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عبدی گفت: دفاع مقدس رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و آفتاب نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرلحظه این هشت سال سرشار از عشق و دلدادگی است و نقش مهمی در قدرت سازی بازدارنده برای کشور دارد.
کد خبر: ۵۴۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ - 19September 2022
دفاع مقدس رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است/ مهمترین محوریت برنامه ها در هفته دفاع مقدس خدمت رسانی به مردم و با مردم بودن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت سپاه روح الله اظهار داشت: دفاع مقدس مهمترین و حیاتی ترین سرمایه معنوی ملت ایران است و در طی این سال ها بهره گیری از این فرهنگ ارزشمند توانسته قلمرو افتخار، عزت، اقتدار ملت را به شکل نامحدودی گسترش داده است.
 
وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس یک مکتب انسان ساز است، گفت: دفاع مقدس دارای شاخصه هایی چون فداکاری، ولایتمداری، وفاداری، شجاعت، بخشش، کرامت و مقاومت است و لذا دفاع مقدس ایثار و مقاومت را با باورهای ملت عجین کرد.
 
حجت الاسلام عبدی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس ما می توانیم است و بسیاری از پیشرفت ها به برکت این دستاورد مهم رقم خورده و امروز در گام دوم انقلاب نیازمند تبیین دستاوردهای دفاع مقدس هستیم.
 
وی تأکید کرد: دفاع مقدس رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و آفتاب نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هر لحظه این هشت سال سرشار از عشق و دلدادگی است و نقش مهمی در قدرت سازی بازدارنده برای کشور دارد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: ترویج، توسعه، تقویت و تبیین فرهنگ و حماسه های دفاع مقدس رسالتی مهم در شرایط امروز است و به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس در طی این سال ها توانسته معادلات و نقشه های دشمنان را دچار آشفتگی کند.
 
وی با بیان اینکه دفاع مقدس تضمین کننده امنیت، هویت دینی و انقلابی ملت و استقلال و سربلندی جامعه است، گفت: گرامیداشت این فرهنگ ارزشمند از اهمیت بسیاری برخوردار است که این ایام فرصتی مناسب برای این مهم است.
 
حجت السلام عبدی اضافه کرد: توکل بر خدا، ولایت و مردم سه عنصر پیروزی در دفاع مقدس است که در شرایط امروز جامعه باید به آنها توجه ویژه داشت و رمز موفقیت کشور در گام دوم توجه به رهنمودهای ولایت است.
 
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سپاه و بسیج همچون گذشته و مناسبت های مختلف در سالجاری برنامه های ویژه ای برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده که قابل تقدیر است و مهمترین محوریت برنامه ها خدمت رسانی بی منت به مردم و خصوصا مناطق محروم است و این نشان از مردمی بودن این نهاد مقدس دارد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها