جانشین سپاه فجر فارس:

برگزاری 3600 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

سرهنگ «عبدالله زاده» گفت: 600 برنامه اختصاصی و سه هزار برنامه عمومی و در مجموع سه هزار و 600 برنامه از جمله موارد پیش‌بینی شده توسط سپاه فجر فارس است که در ایام گرامیداشت دفاع مقدس انجام خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱ - 19September 2022

به گزارش دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سرهنگ پاسدار «حسن عبدالله زاده» جانشین سپاه فجر فارس امروز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان برنامه‌های سپاه فجر فارس در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 600 برنامه اختصاصی و 3 هزار برنامه عمومی و در مجموع سه هزار و 600 برنامه از جمله موارد پیش‌بینی شده توسط سپاه فجر فارس است که در این ایام مقدس انجام خواهد شد.

جانشین سپاه فجر فارس ضمن پاسداشت هشت سال دفاع مقدس رزمندگانمان،‌ جوانان رزمنده در طول هشت سال دفاع مقدس را نگین روشن انقلاب دانست و افزود: دوران طلایی دفاع مقدس، با وجود همه کارشکنی های دشمنان، الگویی در طول تاریخ است و از فرهنگ حاکم بر جبهه‌ها تا دور زدن تحریم‌ها، همه و همه الگوست.

سرهنگ عبدالله‌زاده تقارن جبهه حق و باطل را در دوران هشت سال دفاع مقدس مشهود دانست و تصریح کرد: در طول دویست سال اخیر در جنگهایی که در این سرزمین رخ داده ، قسمتی از کشور جدا شده، اما در این دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاکمان جدا نشد و تفسیر ما رایت الا جمیلا بود.

معاون سپاه فجر فارس افزود: 600 برنامه اختصاصی و سه هزار برنامه عمومی، از جمله موارد پیش‌بینی شده توسط سپاه فجر فارس است که در این ایام مقدس انجام خواهد شد.

سرهنگ عبدالله زاده افزود: با توجه به تفحصی که همواره در حال انجام است، سه شهید که دو شهید بسیجی و یک نفر از ارتش است، شناسایی شده که در ایام هفته دفاع مقدس تشییع و تدفین خواهند شد.

وی افزود: میزبانی هجدهمین جشنواره تئاتر بین‌المللی مقاومت، نکوداشت فرماندهان شهید فارس در هفت مهر، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگ عاشورا، اربعین و دفاع مقدس در باغ جنت شیراز،اعزام نمادین رزمندگان به جبهه‌ها و رژه هفته دفاع مقدس به میزبانی ارتش، پیاده‌روی خانوادگی و نمایشگاه های متعهد با موضوع دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا در سراسر استان و مسابقات ورزشی و استمرار رویداد بزرگ راوی شو و رونمایی از کتب دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده سپاه فجر فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

تجلیل از زنان ایثارگر، میز خدمت در محلات، تکریم و توزیع شش هزار‌و‌ 600 آلبوم شهید، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، اجرای سرود پاتوقی با موضوع دفاع مقدس و شهدا، اجرای تاترهای خیابانی با همین موضوع، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، تولیدات هنری و انتشار در فضای مجازی، زنگ ایثار در مدارس مختلف استان و فعالیتهای بسیج دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس است که سرهنگ عبدالله زاده به آن اشاره کرد.

وی افزود: معرفی شهدای شاخص استان، اجرای شامگاه یاد یاران در همه پایگاه‌های مقاومت استان، اجرای پویش سراسری الگوی دفاع مقدس در فضای مجازی، رویداد ملی قهرمان شهیدم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در پایگاه‌های مقاومت، صعود به قلل مرتفع در سطح استان، برنامه سبک‌خوبان با برگزاری حلقات صالحین، برپایی نمایشگاه‌های استانی و شهرستانی با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس، اعزام راویان خواهر به مدارس، رزمایش تخصصی دامپزشکی، برنامه علمی تا ثریا با همکاری بسیج علمی، نهضت خاطره‌گویی در مدارس استان با همکاری بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش استان، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان فارس است.

سرهنگ عبدالله زاده در پایان بابیان اینکه هر 10 سال اجلاسیه شهدا برگزار می‌شود گفت: در سال 1403 اختتامیه اجلاسیه استان فارس برگزار می‌شود که در این ایام مقدمات این امر صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها