امام جمعه کهک قم:

مدیریت جهادی ریشه در دفاع مقدس دارد

حجت‌الاسلام «صبوری» گفت: دفاع مقدس آکنده از نیروهای جهادی و انقلابی بود که با روحیه اخلاص و خدمت در سخت‌ترین عرصه‌ها حاضر می‌شدند.
کد خبر: ۵۴۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴ - 19September 2022

مدیریت جهادی ریشه در دفاع مقدس داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «محسن صبوری فیروزآبادی» امام جمعه شهرستان کهک قم در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس آکنده از حضور نیرو‌های مجاهد، مومن و انقلابی بود. نیرو‌های جهادی با نیت خالص، همواره آماده تلاش و جهاد در راه خدا در سخت‌ترین عرصه‌ها بودند و امروز نیز در مدیریت‌ها باید شاهد حضور چنین افرادی باشیم.

صبوری ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: باید تلاش کنیم برنامه‌ها را با محوریت جوانان و نوجوانان اجرا کنیم تا آن‌ها بیشتر با جریان فرهنگ ایثار و شهادت انس بگیرند.

امام جمعه کهک تصریح کرد: حضور چشمگیر بسیجیان در نماز جمعه و سایر برنامه ها، دیدار با خانواده‌های شهدا، هم افزایی با مدارس و اجرای برنامه‌هایی همچون پرده خوانی و .. از برنامه‌هایی است که می‌تواند به طور جدی در هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان در آبان گفت: ان شاءالله بزودی شاهد افتتاح رسمی شعبه‌ای از کنگره شهدا در شهرستان کهک باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار