برگزاری جلسه هماهنگی تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران در شهرستان چهارباغ

جلسه هماهنگی تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس شهرستان چهارباغ برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ - 20September 2022

برگزاری جلسه هماهنگی تجلیل ازخانواده شهدا و ایثارگران در چهارباغ

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، جلسه هماهنگی نکوداشت و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان چهارباغ به میزبانی فرمانداری چهارباغ با حضور «جعفری» فرماندار شهرستان چهارباغ، سرهنگ حسنیان فرماندهی سپاه شهرستان، نمایندگان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، آزاد فلاح رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چهارباغ برگزار شد.

در این جلسه فرماندار چهارباغ با اشاره به ساماندهی و بروزرسانی اطلاعات خانواده معظم شهدا اظهار داشت: خانواده شهیدان چشم و چراغ نظام اسلامی هستند و خون پاک آنها درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرده ‌و به همین سبب باید جایگاه و شان آنها همیشه حفظ شود.

جعفری با تاکید بر ارزش نهادن بر خانواده معظم شهدا متذکر شد: تجلیل از خانواده، مادران شهدا، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و همچنین پیشکسوتان و رزمندگان جنگ تحمیلی در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان انجام خواهد شد.

در انتهای این جلسه نمایندگان اداره‌کل حفظ نشر و ارزش های دفاع مقدس البرز با اهدای لوحی از زحمات فرماندار شهرستان چهارباغ برای تلاش وی در جهت برگزاری این بزرگداشت تقدیر کردند.     

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار