شهردار گلسار:

‌یادواره ۵۳ شهید شهر گلسار‌ برگزار می‌شود 

«کیاروستا» از برپایی هشتمین یادواره ۵۳ شهدای شهر گلسار در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 20September 2022

 هشتمین یادواره ۵۳ شهید شهر گلسار در هفته دفاع مقدس برگزار می شود 

«حمید کیا‌روستا» شهردار شهر گلسار استان البرز در گفت‌‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع  مقدس اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر گلسار هر ساله نسبت به پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران اقدام می‌کنند که امسال جهت بزرگداشت حماسه دفاع مقدس برنامه‌های متنوع  و گسترده‌ای در سطح شهر گلسار برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: حضور در صبحگاه مشترک سپاه، عطر افشانی گلزار شهدا و تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس در نماز جمعه از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهر گلسار است.

کیا‌روستا، نصب تبلیغات محیطی، برپایی نشست‌های بصیرتی، عقیدتی و حضور مدیران شهری در مدارس را از دیگر برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر گلسار برشمرد و ادامه داد: از آنجایی که انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس به دانش‌آموزان از اهمیت بالایی برخورداراست همزمان با آغاز سال تحصیلی زنگ ایثار و شهادت در مدارس شهر گلسار به صدا در می‌آید و مدیران شهری با حضور در مدارس ضمن تبریک سال جدید تحصیلی به دانش‌آموزان، آنها را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌سازند.

این مسئول با اشاره به ضرورت تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران بیان داشت: در هفته دفاع مقدس، ضمن دیدار و گفت‌‌وگو با خانواده شهدا، مجاهدت و اهتمام شهدا و ایثارگران شهر گلسار گرامی داشته خواهد شد.

وی از برپایی هشتمین یادواره ۵۳ شهید والامقام شهر گلسار در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس در شهر گلسار خبر داد و متذکر شد: عزت و سربلندی کشور از برکت وجود شهدا است و هرگز نباید حماسه ایثار و از خودگذشتگی آنها فراموش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار