جانشین سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان خبر داد؛

اجرای ۴۲ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در سمنان

«شوقانی» گفت: ۴۲ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در سمنان با شبکه سازی پایگاه‌های و نواحی مقاومت و همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ - 20September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «منصور شوقانی» جانشین سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان  در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته‌ دفاع مقدس که امروز برگزار شد اظهار داشت: ۳ هزار فعالیت و ۴۲ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجموعه استان با شبکه‌سازی پایگاه‌های و نواحی مقاومت و همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را با حضور بیش از یک میلیون نفر از سراسر کشور در غالب سامانه تصویری از برنامه‌های شاخص این هفته دانست و افزود: فردا چهارشنبه در استان سمنان نیز با حضور پیشسکوتان و مسئولان از طریق سامانه تصویری در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود و از بیانات فرمانده کل قوا بهره‌مند خواهیم شد.

شوقانی همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا و برنامه آبروی محله را در سطح پایگاه‌های مقاومت و اقشار بسیج از دیگر برنامه‌های شاخص دانست و عنوان کرد: عصر روز پنجشنبه نیز گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا در سرتاسر استان انجام خواهد گرفت.

وی از اجرای همایش فراملی مجاهدان غربت در دامغان خبرداد و افزود: این همایش در هفتمین سال متوالی به جهت گرامیداشت رزمندگان دفاع مقدس با حضور بیش از ۳۰ کشور انجام می‌گیرد که در ذیل آن افتتاح نمایشگاه از غربت تا عظمت توانمندی‌های دفاعی کشور به نمایش در خواهد امد.

حجت‌الاسلام‌ سید «محسن حسینی دیباجی» مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار شهید دوران دفاع مقدس استان سمنان گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند است که باید از آن برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و جبران راه‌های طی نشده بهره‌مند شد.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تبیین رشادت‌های رزمندگان دانست و افزود: در این دوران باید واقعیت‌های جنگ و از خود گذشتگی‌های رزمندگان برای نسل‌های جدید بیان و تبیین شود.

مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان ادامه داد: دوران دفاع مقدس بدین جهت برای کشور ما افتخار آمیز است که ما در این جنگ آغاز کننده نبوده و بنابر وظیفه تکلیف گرایی دینی خود از ناموس و کشور دفاع کرده و هدف این چنین ترسیم شده بود.

دیباجی این دوران را مانند دانشگاهی دانست که به سبب آن بازدارندگی دفاعی، تربیت نسل ایثارگر، ارائه نسخه‌ای اطمینان بخش از ظرفیت‌های داخلی از برکات ان است که باید پاسداری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار