در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان صورت گرفت؛

تجدید عهد و پیمان فرماندهان نیروهای مسلح خوزستان با فرماندهی معظم کل قوا

در اولین برنامه از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس استان خوزستان، 42 فرمانده ارشد نیروهای مسلح خوزستان ضمن دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان با آرمان های بلند شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید عهد و پیمان و با رهبر معظم انقلاب، فرماندهی کل قوا میثاقی دوباره بستند.
کد خبر: ۵۴۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶ - 20September 2022

تجدید عهد و پیمان فرماندهان نیروهای مسلح خوزستان با فرماندهی معظم کل قوابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، در اولین برنامه از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس استان خوزستان، امروز 42 فرمانده ارشد نیروهای مسلح خوزستان ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی فرد» نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با آرمان های بلند شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید عهد و پیمان و با رهبر معظم انقلاب، فرماندهی کل قوا میثاقی دوباره بستند.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در ابتدای این دیدار ضمن تبریک چهل و دومین هفته دفاع مقدس و تقدیر از بانیان برگزاری راهپیمایی بزرگ و جهانی اربعین حسینی و همچنین میزبانی شایسته مردم عراق از زائران اباعبدالله الحسین(ع) به تشریح برنامه های شاخص استان پرداخت و اظهار داشت: این که در این برهه حساس دنیای امروز، ایران اسلامی مقتدر جز معادلات اصلی منطقه و بلکه دنیاست مرهون همین دوران پرافتخار دفاع مقدس است. 

وی افزود: بیش از 3700 برنامه از سوی یگان های نظامی، انتظامی، مردمی و دستگاه های محتلف اجرایی استان برنامه ریزی و هماهنگی شده است که پس از این برنامه و عهد و پیمانی دوباره با فرماندهی معظم کل قوا، در طول هفته اجرایی می شوند.

دبیر ستاد استانی هفته دفاع مقدس در خوزستان گفت: امروزه به واسطه رهبری مقتدرانه انقلاب و پشتوانه فرهنگ غنی دفاع مقدس به نقطه ای از صلابت و اقتدار رسیده ایم که احدی جرات نگاه چپ انداختن به مرزهای ما را ندارد و این دستاورد محصول خون شهدایی است که خوزستان قهرمان مشهد آن هاست.

در ادامه این نشست، امیر «حمزه بیدادی» فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب به اهمیت موضوع دفاع مقدس پرداخت و خواهان وحدت و استراتژی مشترک همه نیروها و مردم برای حفظ کیان مملکت اسلامی شد. وحدتی که باعث شده دشمنان نظام و انقلاب روز به روز نسبت به گذشته مایوس تر شوند و به قدرت دفاعی کشور اعتراف کنند.

در این نشست به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، 42 فرمانده ارشد استان خوزستان از سپاه، ارتش، ناجا، جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها