نمایشگاه نیروی هوایی ارتش در پایگاه یکم شکاری شهید لشکری گشایش می‌یابد

فرمانده پایگاه هوایی یکم شکاری شهید لشگری تهران از برگزاری نمایشگاه بزرگ هوایی نیروی هوایی ارتش همزمان با هفته دفاع مقدس در این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ - 20September 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «بهمن بهمرد» فرمانده پایگاه هوایی یکم شکاری شهید لشگری تهران با تبیین عملکرد و توانمندی‌های این نیرو در هشت سال دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، از برپایی نمایشگاه بزرگ هوایی نیروی هوایی ارتش از تاریخ دوم الی هشتم مهر ۱۴۰۱ در این یگان خبر داد.

فرمانده پایگاه هوایی یکم شکاری شهید لشکری تهران بر لزوم برپایی مطلوب و اثربخش نمایشگاه هوایی به منظور نمایش توانمندی‌های هوایی ارتش تأکید کرد و گفت: معرفی و نمایش اقتدار و توانمندی‌های نیروی هوایی ارتش به مردم و به‌خصوص جوانان کشور در ارتقای خودباوری و عزت ملی تأثیر بسزایی خواهد داشت؛ بنابراین برای تحقق این امر مهم باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه‌ها استفاده کنیم.

این نمایشگاه که در آن انواع هواپیماها، بالگردها و پهپادهای نیروی هوایی ارتش و نوآوری‌های دفاعی این نیرو به نمایش گذاشته می‌شود، از دوم مهر ماه به‌مدت یک هفته از ساعت ۹ الی ۱۶ آماده بازدید عموم خواهد بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها