مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری همایش «روحانیون و دفاع مقدس» در یاسوج

سرهنگ «آسمند» گفت: همایش «روحانیون و دفاع مقدس» همزمان با هفته دفاع مقدس در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ - 20September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، دومین نشست شورای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد امروز باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان و سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن جلسات دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.

سرهنگ آسمند در این نشست با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خدمت به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران وظیفه‌ای همگانی است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری همایش «روحانیون و دفاع مقدس» در یاسوج خبر داد و افزود: در این همایش که ششم مهر برگزار می‌شود، از خانواده شهدا و روحانیون رزمنده دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجواد جعفری‌مهر» مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تشریح برنامه‌ها و اهداف برگزاری همایش «روحانیون و دفاع مقدس»، خواستار همکاری همه نهادها و ادارات برای برگزاری این همایش شد.

حجت‌الاسلام «امرالله اندرزیان» از رزمندگان و جانبازان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها