نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

قشر روحانیت در طول تاریخ از عزت و شرف مسلمانان دفاع کرد

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: قشر روحانیت در طول تاریخ تشیع از عزت و شرف مردم و مسلمانان دفاع کرد و در همه صحنه‌ها پیشتاز بود.
کد خبر: ۵۴۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ - 20September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست شورای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روحانیت را پیشگام و پیشقدم در همه عرصه‌ها دانست و اظهار داشت: قشر روحانیت در طول تاریخ تشیع از عزت و شرف مردم و مسلمانان دفاع کرد و در همه صحنه‌ها پیشتاز بود.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: روحانیت و حوزه‌های علمیه درد و رنج‌ها و شکنجه‌های زیادی در طول تاریخ متحمل شدند تا انقلاب پیروز شود و به این پیشرفت و عزت دست یابد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت‌های جهان با این انقلاب بیدار شدند و امروز انقلاب اسلامی، هم در زمینه مقاومت و هم در زمینه اقتصاد به یک الگو تبدیل شده است.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس که از برهه‌های پرافتخار کشور بود همه ملت‌ها در یک سو و ملت ایران با توکل بر خداوند متعال در یک سو بود اما به لطف خدا و با هدایت‌های داهیانه رهبر کبیر انقلاب و رشادت رزمندگانمان به پیروزی‌های زیادی دست یافتیم.

حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: یاد و خاطره دوران دفاع مقدس مهم است و این دوران به‌ویژه باید برای جوانانی که آن روزها را درک نکردند و‌ ندیدند، تشریح و تبیین شود هرچند که عده‌ای از همین جوانان امروز در موقعیت‌های حساس کشور و دفاع از اعتقادات و باورها، در میدان هستند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جنگ و دفاع مقدس روزهای سخت و دشواری بود که غیرتمندانه و شرافتمندانه و پیروزمندانه آن را پشت سر گذاشتیم، متذکر شد: دفاع مقدس یک ظرفیت عظیم است که باید از این ظرفیت به بهترین نحو بهره برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها