نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

اکنون ما در جنگ اقتصادی و جنگ نرم قرار داریم

آیت‌الله عابدینی گفت: اکنون ما در جنگ اقتصادی و جنگ نرم قرار داریم که جنگ نرم بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۵۴۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ - 21September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس شب گذشته مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان قزوین با آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دفتر امام جمعه دیدار کردند.

آیت‌الله عابدینی در این دیدار اظهار داشت: در جهان دو قطبی مستضعفان و مستکبران وجود دارد، دو قطبی‌هایی در داخل کشور نیز وجود دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی به شدت ما را از آن پرهیز می‌دهد و می‌فرماید مبادا وارد دو قطبی‌سازی‌ها، قوم‌گرایی‌ها و دنیاگرایی‌ها بشوید و این‌ها شما را مقابل هم قرار دهد، خدای متعال نیز در قرآن فرموده که ما یک دو قطبی جدی داریم که آن دو قطبی طاغوتیان در مقابل مؤمنان است.

وی خاطرنشان کرد: طاغوتیان تمام هم و غمشان این است که بندگان خدا را به سمت شرک ببرند این‌ها می‌خواهند بندگان خدا را به سمت بی‌عدالتی و ناامنی ببرند.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: وقتی این دو قطبی پیش آمد باید آماده دفاع جانانه در مقابل دشمن باشید، شما هیچ‌وقت آغازگر جنگ نبودید در انقلاب نیز هیچ‌گاه ما آغازگر جنگ نبودیم و نخواهیم بود، اما اگر دیگران جنگی را آغاز کنند ما باید آن‌ها را پشیمان کنیم.

وی یادآور شد: وقتی رژیم بعث جنگ را بر ما تحمیل کرد شرق و غرب در کنارش قرار داشتند، کمترین سلاح را نداشتیم اما با توکل بر خدا روز به روز نیرو و قوت گرفتیم، وظیفه‌ ما این است که خودمان را لایق دریافت قدرت خدا قرار دهیم، اگر ما اهل عبادت، بندگی، صداقت، وحدت و برادری باشیم، خدا قدرتش را در بازوان ما قرار می‌دهد.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: اگر همه عالم علیه ما باشند اما ما برای خدا کار کنیم، خدا دست ما را می‌گیرد، ما این را دیده‌ایم، آن موقعی که آمدند امام خمینی (ره) را از خانه‌اش ربودند و بردند، همه عالم به ظاهر علیه او بودند، اما خدا او را یاری کرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز چندین جا تبعید بودند، برای مثال ایشان در جیرفت و ایرانشهر تبعید بودند، اما نام خیر ایشان همه‌جا پیچیده بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: اکنون ما در جنگ اقتصادی و جنگ نرم قرار داریم، مخصوصا اکنون جنگ نرم بسیار حائز اهمیت است و ما باید هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: ما باید حواسمان جمع باشد و بدانیم که دشمنان حواسمان را به جاهای دیگری پرت نکنند، این‌ها در فضای تبلیغاتی یک مقداری تأثیر گذاشتند، اما ان‌شاءالله هر چه زودتر این بساط با درایت بزرگان ما جمع می‌شود، امیدواریم همان منتظرانی باشیم که منتظر ظهور منجی عالم بشریت هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها