جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی در راستای اعتلای نظام اسلامی گام برمی‌دارد

امیر سرتیپ الهامی گفت: نیروی پدافند هوایی همگام با مردم شریف کشورمان و نیز در تعامل با سایر مجموعه‌ها در راستای اعتلای نظام اسلامی گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۵۴۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹ - 21September 2022

امیر سرتیپ الهامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از موکب نیروی پدافند هوایی ارتش در مرز مهران اظهار داشت: پدافند هوایی با تکیه بر غیرت، همیت، حضور در صحنه و انسجام هموطنان عزیزمان در گوشه و کنار این کشور به اقتدار و بالندگی بی‌نظیر رسیده است.

امیر الهامی افزود: پدافند هوایی همگام با مردم شریف کشورمان و نیز در تعامل با سایر مجموعه‌ها در جهت اعتلای نظام اسلامی گام برمی‌دارد که برپایی موکب این نیرو در مرز مهران با تلاش شبانه‌روزی نیروی انسانی و همیشه در صحنه، برگ زرین دیگری در خدمات همیاری و مردم‌یاری نیروی پدافند هوایی ارتش را به ثبت رساند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: موکب نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه‌های مختلف درمانی، پزشکی، پذیرایی و... به هموطنان ارجمندمان به‌صورت شبانه‌روزی خدمات داده است و تمام توان نیروی انسانی در جهت جلب رضایت مردم بوده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها