فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی:

دفاع مقدس زمینه‌ساز خودباوری و خودکفایی شد

امیر «شاطری» دفاع مقدس را سبب تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و انگیزه‌ای برای خودکفایی دانست و گفت: نیروهای مسلح همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و خواهیم بود و آنچه امام (ره) برای ما ترسیم کردند همان نقشه راه است که ذره‌ای از آن عدول نخواهیم شد.
کد خبر: ۵۴۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ - 21September 2022

دفاع مقدس زمینه‌ساز تقویت روحیه خودباوری و انگیزه‌ای برای خودکفایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم ستاد «جلیل شاطری» فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در دیدار فرماندهان ارشد نظامی آجا در استان با آیت‌لله «عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، در باب اهمیت دفاع مقدس به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس جهاد بزرگ دینی و ملی ملت ایران بود. دشمنان هشت سال جنگ تحمیلی را با 76 کشور بر ما تحمیل کردند به دلیل اینکه بتوانند نظام نوپای جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی دفاع مقدس را سبب تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و انگیزه‌ای برای خودکفایی دانست و مطرح کرد: اکنون ما یک نیروی دفاعی داریم که علاوه بر داخل مرزهای کشور در هر جایی که منافع مظلوم و مسلمانی در هر جای دنیا در خطر باشد، دفاع می‌کند.

شاطری با تأکید بر اینکه نیروی مسلح جمهوری اسلامی از چنان اقتداری برخوردار است که نیروهای مسلح کشورهای آمریکا و انگلیس را به حساب نمی‌آورد، تصریح کرد: ما توانسته‌ایم هر مانعی را کنار بزنیم و تا ما هستم و آیندگان هم باشند نیرویی یارای مقابله سخت با جمهوری اسلامی را ندارد.

وی با اشاره به اینکه ایرانی همیشه دلیر و دلاور و وطن‌پرست بوده است و ما مزدور کشور نیستیم لذا اقتدار ما برای بازدارندگی و دفاع است، تأکید کرد: ما نیروهای مسلح همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و خواهیم بود و آنچه امام (ره) برای ما ترسیم کردند همان نقشه راه است و ذره‌ای از آن عدول نخواهیم شد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه موفقیت نیروهای مسلح گوش به فرمان ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: هر گروه، فرد یا کشوری بخواهد به ما تجاوز کند تا آنجا که سلاح داشه باشیم مبارزه و اگر نداشته باشیم با نثار جان خود از این مرز و بوم دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها