فرماندار زیرکوه:

دفاع مقدس ثابت کرد ملت ایران در فتنه‌ها و جنگ‌ها سربلند بیرون می‌آید

«غیرتی» گفت: دفاع مقدس ثابت کرد ملت ایران در فتنه‌ها و جنگ‌ها و مشکلات مختلف سربلند بیرون می‌آید و این وقایع درخت انقلاب را تنومندتر خواهد کرد.
کد خبر: ۵۴۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ - 21September 2022

دفاع مقدس ثابت کرد ملت ایران در فتنه‌ها و جنگ‌ها سربلند بیرون می‌آید //سلام// عکس چندتیکه کار نمی شود// اصلاح کنید//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدرضا غیرتی» فرماندار شهرستان زیرکوه امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان، اظهار داشت: در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس قرار داریم، انسان‌های شریف و گرانقدری که هرگز فراموش نخواهند شد.

وی بیان کرد: رزمندگان از تمام داشته‌های خود‌ گذشتند و در جنگی نابرابر با کشورهای پیشرفته دنیا  پیروز شدند. اکنون نیز فرزندان شما جا پای شما گذاشتند و در تصمیم‌های مختلف کشور تأثیرگذار هستند و با راهنمایی‌های داهیانه رهبر معظ انقلاب اسلامی کشور را به سمت پیشرفت می‌برند.

فرماندار زیرکوه عنوان کرد: دفاع مقدس برکات فراوانی داشت و یکی از این برکات  این بود که به دشمن اثبات کرد تعرض به ایران هزینه‌های سنگینی را برایشان به ارمغان خواهد آورد و همچنین دفاع مقدس ثابت کرد ملت ایران در فتنه‌ها و جنگ‌ها و مشکلات مختلف سربلند بیرون می‌آیند و این بادها درخت انقلاب را تنومندتر خواهد کرد.

غیرتی گفت: دفاع مقدس ظرفیت مردم ایران را برای دنیا و دشمنان انقلاب آشکار کرد و به همین جهت است که بحث اختلافات قومیتی را به راه انداخته‌اند و بنا دارند تا قومیت‌ها را به جان هم بیندازند لذا در چنین چالش‌هایی باید از ظرفیت‌های رزمندگان و ایثارگران در راستای اقتدار نظام استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار